Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 976 ggr
garrilina
2011-11-05 08:25

God Morgon 11-11-05

God Morgon! Ännu en grå och disig dag, blir nog inte riktigt ljust i dag heller. Stallgöra på fm. för mig, packning av hästbussen för dottern med pojkvän de åker till Umeå i dag för Garrilinas sista starter i sin karriär, kommer nog bli en del känslor i morgon. Barnens kusin kommer ut en sväng också för att diskutera balklänningen som jag ska sy.

Ljuständning i kyrkan i em, drygt 4 månader sen min älskade mamma gick bort. Kvällen kommer nog tillbringas hos pappa.

Ha en bra lördag!

Annons:
StuteriSolo
2011-11-05 08:55
#1

Godmorgon i landet!

Grått och disigt i den här delen av världen också. Skönt med en extra ledig dag när äldsta dottern är på besök, då hinner vi kanske umgås litet istället för att bara vara i butken Skrattande

Huset fullt idag, få se vad vi hittar på när alla vaknat. Om det inte regnar tänkte jag ut med någon ponny iaf

VeronicaP
2011-11-05 12:12
#2

God middag

Här skiner solen och det verka bli en underbar dag.

Vi har lite sorg här i huset , vi var ju i väg och avlivade Amandas gamla katt den 1 november och sen har de bara gått utför , vi har haft nu 6 st kattungar som blivit sjuka och som har dött . Vi vet inte vad de kan vara , de är inte sjuka så man kan se det genom rinnande ögon , snuva eller annat , men de slutar äta och bara ligger och sen dör det ,det går rätt så fort och det är väldigt tråkigt då alla de här kattungarna har varit tama och helt underbara.  Just nu har vi 2 st kvar den yngsta kattungen är ca 2 månader och den äldsta som är ca 6 månader , de är fortfarande pigga och äter och mår bra  i alla fall vi hoppas verkligen att de klarar sig. Vi har försökt leta för att se om de kan fått i sig råttgift men de har vi uteslutit att de kan ha fått här hemma i alla fall.

Snart ska vi bege oss in på banan och Slättens Hälge ska få komma in på banan och köras några varv i speed carten :D är ju på tiden han blir ju 6 år nästa år , så man kan ju säga att vi har tagit de väldigt lugnt med honom ;)

Ha en fortsatt bra lördag

Upp till toppen
Annons: