Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1000 ggr
StuteriSolo
2011-11-02 06:24

Godmorgon 11-11-02

Godmoegon i landet!

Här låter det blåsigt ute! Idag blir en spännande dag, Simon får låna min bil till jobbet, svärmor skjutsar mig till jobbet och hur jag tar mig hem får vi lösa Skrattande

Peter är kvar i Alta och väntar på en luftbälg till dragbilen innan han kan hämta släpet och köra det till verkstad för byte av luftbälg.Kul när det står en timmes körning bort, en inte så bra vecka.

För min del butiken, farmorkväll ikväll

Annons:
kakan89
2011-11-02 07:04
#1

Låter som en hel del krångel…

Själv så vaknade jag tidigt idag och har redan hunnit med en lång härlig morgonpromenad. Det var riktigt varmt så var nästan lite svettig när jag kom hem men det är så underbart när det kan vara så i november!

Har även hunnit mysa en stund med hästarna, de låg alla tre i hagen och sov som bara den när jag kom ut. Idag ska jag klippa 2 utav dem och så ska jag försöka rensa ur ytterligare i sadelkammaren. Det är sista lediga dagen sen blir det nattjobb fram tills måndag *suck* Men någon måste ju betala räkningarna också ;)

Gnistra
2011-11-02 19:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God kväll!

Här är det disigt o fint väder, russen får just nu en daglig duvning i ridning av 3 st tjejer som bor här i Alva på sitt höst-lov och i morgon kommer det 2 till, så hästarna räcker snart ej till… (för några har jag lånat ut till ryttare för längre tid).

Ska snart se Bonde söker fru, och föresten, i helgen tävlade Jessica mot häst bonden i båda klasserna.

Ha en bra kväll!

Upp till toppen
Annons: