Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1229 ggr
StuteriSolo
10/31/11, 6:39 AM

Godmorgon 11-10-31

Godmorgon i landet!

Idag butiken, och efter jobbet en tur till Luleå för att hämta äldsta dottern som kommer på besök.

Före jobbet hade jag en plan på att hinna litet ute, göra ren tomma burar och flytta runt kaninerna litet.

Sara hade en plan på att fara ut med någon häst idag

Annons:
Miica
10/31/11, 7:16 AM
#1

Idag blir de fullt upp!
Nu först ska hundarna ut en sväng, sen blir de iväg till stona med föl, då två av fölen skall vänjas av idag!
Efter de så blir de iväg på ett litet hemligt uppdrag.

Sen får vi se om jag har någon timme ledig innan jag ska jobba ikväll =)
Hoppas alla får en kanondag och vecka!


PernillaJ
10/31/11, 7:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Solen silar genom diset, det är fortfarande milt höstväder. Jag är klar med morgonens stalltjänst. Ska åka iväg med släpet till reparation om ett slag, och har en del andra ärenden att klara av samtidigt.

I lördags gjorde jag en blixtvisit hos Liselotte och hämtade hem Delling. Jag lämnade iväg en brun ettårshingst för betesgång, och sex månader senare fick jag med mig en vitspräcklig valack med tagelbrist. Mystiskt.

Tittut
10/31/11, 8:36 AM
#3

# 2 Är Välling glad att vara hemma?

Här är det strålande sol och vackert idag. En massa skrivjobb på schemat, men barnen har höstlov, så det blir väl att försöka hinna med och höra vad de har för önskningar också.

Hoppas ni alla får en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
10/31/11, 8:44 AM
#4

#3 Han är rätt lugn, men glad skulle jag inte påstå. Han vill nog gärna ha en kamrat. Jag har försökt förklara att kamraten kommer snart, men han vill ha kompis nu.

(Delling är ganska nykastrerad och får därför inte gå tillsammans med mina ston)

MagganS-B
10/31/11, 1:50 PM
#5

# 4 Är han möjligen släkt med Ero????? Jag menar tagelbristen…..Välling var ett bra namn, havrevälling då…..OskyldigSkrattande

Upp till toppen
Annons: