Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1006 ggr
StuteriSolo
2011-10-24 06:28

Godmorgon 11-10-24

Godmorgon i landet!

Gårdagen tillbringades på Bodentravet i inskrivningen, så har vi gjort vårt för i år. Vi hann ut en sväng med Primula och Duff före iaf, det kom några körsugna flickor och ville prova på litet.

Vi får se vad det blir av det, men det vore roligt om de ville köra ponnytrav Skrattande

Idag butiken, före det hade jag tänkt hinna städa in litet marsvin, får se hur det lyckas

Annons:
Tittut
2011-10-24 08:48
#1

God morgon!
En ny arbetsvecka står framför en, efter två fantastiskt trevliga dagar på avelskonferens på Gotland. Den kommer jag att glädjas åt länge!

Det artar sig till en fin höstdag här i Odensala, sol och kallt och vindstilla.

Hoppas ni får en fin måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
2011-10-24 09:02
#2

God Förmiddag!

Har varit en intensiv helg med finlandstöser, son m. sambo, russkonferens, födelsedagskalas mm. mm.

Åter till vardagen, boxar som skall mockas och lammkött som skall tas tillvara!

Ha en bra måndag!

Länk till Gotlands Allehanda, Russkonferens

[Tjiwi]
2011-10-24 09:34
#3

Även jag har varit på en mycket trevlig konferans!! Glad

Här är det dock grått………

Ha en bra start på en ny vecka!

PernillaJ
2011-10-24 10:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#2 Tack för länken, det var kul läsning.

God förmiddag!

Här har det oxå varit en spännande och produktiv helg. Igår var grävmaskinisten här och grävde ned en ny vattenledning mellan brunnen och stallet, och så flyttade han ett äppelträd som stod illa till mitt på grusplanen, och mosade en gammal jordkällare-ruin som utgjorde en risk i en av hagarna.

Jag hoppas äppelträdet överlever flytten - 50% chans kanske? - eftersom det är det enda fruktträdet på hela tomten. Men, i värsta fall får jag väl köpa nytt.

Nu inväntar jag rörmokaren som ska göra klart installationen och koppla in vattnet. Sen blir det Värsta Lyxtillvaron här… Tungan uteSkrattande

RC71
2011-10-24 10:30
#5

Tack alla russvänner för en kanonhelg ! Ska man klaga på något så är det väl att tiden gick alldeles för fort . Framförallt i lördags kväll Glad 

God förmiddag från

Lotta Glad

Upp till toppen
Annons: