Annons:
Etikettridsport
Läst 5957 ggr
Prenses
2011-10-24 06:25

Tips för maskeradutstyrsel ?

Hej!
Finns det ngn fantasifull person där ute som kan ge mig tips och idéer för utklädnad till en maskeradhoppning på Halloween.
Vi ska vara team rosa. Altså vi ska vara rosa i utrustning, kläder os.v. Men det måste ju finnas NGN detalj vi kan lägga till ännu som ni kanske kan tipsa om? man kan nämligen vinna bästa utklädnaden.

Det som vi ska ha på oss är:
Ryttaren ska ha på sig rosa ridbyxor, rosa ridspö, och en rosa klänning.

Ponnyn kommer ha rosa vojlock, rosa benlindor, rosa knoppar i man och svans, och ev. en rosa huva att ha ovanför tränset.

Men har du ngn annan ROLIG och HÄFTIG detalj som man skulle kunna fixa till ännu så berätta gärna? Och visa gärna bilder vad ni har haft era hästar utspökade till.

/ Sabina

Annons:
Teja-Bea
2011-10-24 10:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Kanske roa påskfjädrar?

Jag såg en jättesöt rosa maskeradutstyrsel på shetland Nords utställning i lördags =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

rebeccajansson
2011-10-24 14:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi hade en vit häst så vi gjorde henne till enhörning och hon vann första pris. Vad har hästen för färg? är det en svart häst så kanske du kan göra den till en pegasus elr någe. Tänkte på hästen i Clash of the titans den är ju hur läcker som helst….

vingar kan man köpa på Butteriks dock inte svarta

Foto (c) Malin Lundgren

Prenses
2011-10-24 18:56
#3

Hästen är tyvärr brun, och tror inte jag spraymålar den för en dag inte. ;)

Prenses
2011-10-24 18:56
#4

Hästen är tyvärr brun, och tror inte jag spraymålar den för en dag inte. ;)

LinnJ
2011-10-27 17:26
#5

kolla in detta :D

LinnJ
2011-10-27 17:28
#6

här har du sidan från den rosa pantern kommer ifrån

Annons:
Prenses
2011-10-27 20:51
#7

#6 HAHAHA! JAG DÖR :D :D HAHAHAHAHAHA :D

bea28
2011-10-27 21:40
#8

#5 Haha, jag tänkte också på Rosa Pantern Skrattande Men annars… Är ni tre stycken i laget kan ni ju klä ut er till tre små grisar..? Flört Det är ju i alla fall rosa!

[bsmx]
2011-10-27 22:06
#9

Xento o Emma var turister (från Gotland, pga rasen :) ) på maskeradhoppning för flera år sen, de vann överlägset. Nu hade de ju inte rosa utstyrsel, men ni kanske kan hitta en rosa badring, resväska, simglasögon, grodfötter, kamerafodral mm ? Lycka till o ha så jäteskoj på maskeraden.

Prenses
2011-10-29 10:23
#10

Jag spinner ideer för fullt och har inhandlat massor med roliga saker.
Bla lila spindlar att fästa på vojlocken och i manen.
Ska fixxa lite nosludd av rosa och vitprickit tyg
Har manrosetter i rosa och vitprickigt.
Ryttaren ska ha på sig en rosa klänning och blinkande spökörhängen, och rosa/lila ridbyxor
Och så har jag ljusrosa spö och benlindor.

Måste ta bild och visa åt er sen ;)

Prenses
2011-11-10 16:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Måste ju visa utstyrsel nu då. Team rosa. Vi fick pris för utklädnaden och dessutom blev vi delad första plats på hoppdelen,Jag är jättestolt! debut tävling för Alma dessutom.

Upp till toppen
Annons: