Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 877 ggr
StuteriSolo
2011-10-23 08:09

Godmorgon 11-10-23

Godmorgon i landet!

Ordentlig frost idag, solen kommer upp över skogen och himlen har massa härliga färger. Ser ut att bli en fin dag!

Ser ut som om det är dags att städa in marsvinen i deras marsvinsrum, och ta in kaninen från betesburen, nu är nog gräset slut som artist.

Blir väl ridning i eftermiddag med lilla kusinen.

Annons:
Cara-Mia
2011-10-23 09:11
#1

Idag är det utställning i Gottlösa och det är 6 russ anmälda. Jag ska visa gammelgubben Primat.

Har varit uppe i stallet och gett honom frukost och nu blir det frukostintag för mig.

silarp
2011-10-23 09:13
#2

Lycka till med Primaten!

Har varit på Ladies Night igårkväll, och sov bara 4 timmar innan det var dags för lagården och korna… Men det var det värt! SÅÅÅÅ BRA det var!!!
Har oxå hunnit mocka, göra iordning kvällsmat till hästarna och tom "dagsyssla" i lagården oxå! Gubben är i skogen, jag och barnen ska ut med russinen Hallon, Fridha och Ida,  och kanske med sadelbrädan oxå senare!
De var ute igår med, så det blir en stor motionshelg för dom!

Solen skiner och det är PERFEKT höstväder!!!

Faradiba
2011-10-23 10:25
#3

Underbart väder och jag sitter och tycker synd om mig själv eftersom jag sitter inne och skriver på en förbenad tenta. Den som spar han har….. Nåja, i morgon ska den vara inne och sen är den borta Glad. Förhoppningsvis!!

Pållarna får ta det lugnt i solen idag!!

Är lite nyfiken på hur de har det på Gotland idag med konferensen, skulle vara kul med en snabbrapport Skrattande….

Cara-Mia
2011-10-26 11:32
#4

Primat blev BIR med 40p 5x8 Glad Han skötte sig bra men hade lite svårt att stå still, i BIS-et visade han att han var en mycket pigg 22-åring då han var superladdad och visade lite galopp med.

silarp
2011-10-26 22:06
#5

va skojj! GRATTIS!!!!

Upp till toppen
Annons: