Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1098 ggr
Tittut
2011-10-14 09:22

God förmiddag 2011-10-14

Kallt och vackert i Odensala. Skulle vattna hästarna med slangen, men får ta det i eftermiddag då det var fruset i slangen och ishinna på vattenbaljorna.

Snart väntar urskottning av fårhus inför vintern, sent omsider.

I kväll har brorsdottern inbjudit till FM, dvs familjemästerskap i rundpingis, så jag får skotta försiktigt så jag kan vara med och strida i kväll.

Ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
2011-10-14 10:20
#1

Kallt och vackert här också, alla hästarna stod i solen och njöt i backen ovanför sjön när jag passerade. Fick skrapa rutorna, och när jag passerat hästarna sade det pooof och så var hela framrutan isig igen, himla kul. Eller inte. Att tillägga är att när man passerat hästarna har man kört kanske 100 m Skrattande

Butiken idag, och förmodligen göra middag och svimma ikväll. Förkylningen har passat på att komma tillbaka med full styrka, värk i kroppen och huvudet Rynkar på näsan

garrilina
2011-10-14 10:54
#2

God Förmiddag! Har flexat i dag, inga lektioner och hostar hela tiden så det blir pyssel på hemmaplan. Så då blev det sovmorgon också ingen älgjakt för resten av familjen och hundar i dag. Tror de tyckte det var skönt har varit uppstigning kl. 5 hela veckan.

Släppte ihop Dicy Bess och fölungen med 2 av shettisarna som de ej gått med i sommar, Nenya var mycket kaxig ingen fötuggning här inte…

Ha en bra fredag!

Upp till toppen
Annons: