Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 690 ggr
StuteriSolo
10/12/11, 7:00 AM

Godmorgon 11-10-12

Godmorgon i landet!

Frostigt ute, halvklart ser det ut här.

Sara och jag är litet halvrassligam hoppas det går över snart.

Butiken idag och farmorkväll ikväll. Måste försöka hinna ut och kolla hur det ser ut med bete åt hästarna, de borde klara sig tills vi får hem traktorn från verkstaden.

Annons:
PernillaJ
10/12/11, 7:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

+2º och frostigt, det känns att vintern ligger och lurar kring hörnet. Dax att tömma och släpa bort badkaret och damma av den eluppvärmda baljan snart. Förra året var jag för långsam och badkaret frös fast i hagen, vill helst undvika det problemet i år.

Härligt att vara hemma igen efter utflykten till Skåne och Danmark, en resa utan hästar eller andra djur. Det var i och för sig trevligt, men nu var det mysigt att bara glida tillbaka in i vardagsrutinerna, fast med litet nya ögon. Tyvärr verkar det som att elaggregatet gett upp under min frånvaro, det tickar mycket svagare än tidigare i alla fall. Ska ut med voltmetern och kolla spänningen.

Senare idag ska jag fara till verkstad och få handbromsen på bilen åtgärdad, sedan är anmärkningarna som besiktningen hade fixade. Jag har gjort klart stallet. Nu ska jag köra en tvättmaskin, äta en tallrik yoghurt och läsa tidningen.

VeronicaP
10/12/11, 8:20 AM
#2

God morgon

Här är det också kyligar , vinden är kall och det blåser bra fortfarande idag , men solen försöker titta fram.

Ska snart gå ut och köra ensilage till stona , de tycker ju så klart att jag skulle kört den för flera timmarsen ;)

Igår var vi och tävlade på Jägersro och det gick bra för Amanda och Ijor de kom 3:a och nytt voltrekord :D .

Måste boka till till besiktningen med Auidin den måste besiktigas denna månade hm alltid ute i god tid .

Ha en bra onsdag

[Croneld]
10/12/11, 7:01 PM
#3

I morgon bär det av till besiktingen för min del, det blev påbackning förra gången. När den är klar ska jag ta tag i transporten, det behövs byta bromsar och en vägg.

Tog en sväng på stan, Dottra ficke n jacka och ena sonen t-shirts. Själv nöjde jag mig att ha trevligt sällskap.

Sen fick SL besö för jag tog bussen hem idag.

Middagen är avslutad och nu ska jag umgås med alla barnen.

Upp till toppen
Annons: