Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1586 ggr
StuteriSolo
10/2/11, 9:34 AM

Godmorgon 11-10-02

Godmorgon i landet!

MUlet här, men det regnar inte än. Fa se vad vi hittar på idag, Peter ska iväg med destination Bodö.

Sara var ut med Flisan igår, får se om vi kommer ut med någraa hästar idag eller om vi blir dränkta.

Annons:
silarp
10/2/11, 9:56 AM
#1

här lite disigt… sista dagen på den 4 dagar långa grässkörden… ENORMA  mängder blev det av 85 hektar som stått en månad för länge och fått mycket vatten…Nya sista plansilon överfull…

Ska ta hallon och öva finkaåkning inför nästa helg, till mina föräldrar i em… kanske blir en körtur med stona oxå,,, vem vet!?

Ha en härlig dag!

[Croneld]
10/2/11, 11:09 AM
#2

God morgon! Vi steg upp i ottan, kusinerna har hunnit röja runt, varit hos hästarna, lekt, provat ut skridskor inför den kommande säsongen och åkt hem. Diskamaskinen går sin andra runda redan för idag, det blir fullt i köket när släkten sover över. Men roligt!

Nu blir det en promenad i det vackra vädret, innan regnet kommer.

PernillaJ
10/2/11, 1:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God dag! Grått här men än så länge inget regn. Jag har varit i Rättvik och tittat på inofficiell hopptävling, två russ gick clear round med sina duktiga ryttare.

Kriteriet på Solvalla har körts idag, där blev det förkrossande triumf för Tyson II 536s avkommor. Tre startande lade beslag på de tre första platserna: Zissel vann före Miniatyr och Amazon. Grattis allihop!

Pernilla-N
10/2/11, 6:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

En fin helg till ända med rena sommarvädret i går. Då nådde jag ett av mina små mål genom att jag för första gången körde Idunn och Elliot i par! Det gick alldeles utmärkt och idag körde vi en längre runda. Ett stort tack till familjen Toresson, tävlingskuskar med bla kallblodspar, som ställer upp och hjälper mig att passa in allt och komma igång! Och visst är det så att det är dubbelt så roligt att köra med två hästar framför vagnenFlört!

garrilina
10/2/11, 10:43 PM
#6

God kväll eller natt kanske man ska säga. Helt slut efter en helg med utplock ur byggnaden som ska rivas, blev en hel del bla. har vi rullat ut en del gamla hästvagnar, kälkar m.m.

Nu blir det sängen!

Annons:
[Tjiwi]
10/3/11, 10:05 AM
#7

#5 Härligt!! Ser jättefint ut och ja, visst är det mer än dubbelt så kul med två framför?? Glad

Upp till toppen
Annons: