Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 786 ggr
karisma
2011-09-23 07:05

God morgon 2011-09-23

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Idag fick roslagen vakna till blå himmel och sol, det är bara hoppas på lite värme åxå. Mötesdag för min del idag igen ska bara hinna fara runt och fixa djuren först Liten hundpromenad skall hinnas med har just nu två löptikar snart är de tre som löper och då lägger de sina hjärnor på hyllan i garderoben.

ha en skön fredag och planera något roligt för helgen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
PernillaJ
2011-09-23 08:09
#1

God morgon!

Solsken här, 8º, en klar frisk septembermorgon. Jag ska strax sätta mig och läsa Travronden och slurpa i mig yoghurt, är klar med utsläpp och stalljobb. Om ett slag ska jag åka till Bollnäs på lunchtrav, och på hemvägen chipa ett föl i Furudal.

I morgon är det årets allra allra sista sommarpremiering (länk), i Vreta utanför Linköping i Östergötland. Många russ anmälda, spännande! Lycka till allesamman som ska dit.

[Tjiwi]
2011-09-23 08:18
#2

Morron

Sol i Östergötland oxå! Blir lite träning idag inför bruks DM på söndag.

#1 Jag ska dit och skriva! Skrattande

Tittut
2011-09-23 09:14
#3

Morrn!
Står med ena benet utanför dörren. Avresa till ungponnychampionatet i Falkenberg inom kort. Ska heja på Palmbackens Prins och hans ryttare som går hoppningen och Axtorps Cayenne som tävlar i Årets Ponny i morgon, plus att jag får smygheja lite på Lottas connemara som är Cayennes kombattant.

Ha det så trevligt i helgen alla!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
2011-09-23 10:32
#4

Godmorgon i landet!

Som omväxling regnar det här, dock inte lika mycket som igår, så det finns hopp. Här är världen översvämmad, mjölkbilen fick en överraskning utanför Sikfors inatt, vägen gav sig av under bilen … På många ställen är det översvämmade och bortspolade vägar, men vår by har klarat sig.

Idag butiken och vad annat som hinns med, blir då inget hästande idag iaf.

Upp till toppen
Annons: