Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1047 ggr
karisma
2011-09-12 07:57

God morgon 2011-09-12

Morgon till en ny vecka

Idag är det grått på alla nivåer efter en sömnlös natt Ska börja en ny smärt behandlingsgrupp idag med KGB inriktning hoppas den ger något men det är alltid roligt med något nytt hopas Glitter gillar mötet och inte bara snarkar sig igen det min duktiga servicehund.

Andra glädje ämnen idag Karisma's L:a Tim har på kort tid sänkt sitt rekord till 2,09,8

ha en ny bra vecka på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
StuteriSolo
2011-09-12 08:33
#1

Godmorgon i landet!

Mulet och regn rätt som det är, det åskade litet imorse också, men det drog vidare. Nu rinner det in vatten i borrröret igen, så länspumpen får gå med jämna mellanrum… Ser roligt ut med regn ett par tre dagar till…

Idag blir det butiken, Peter och SImon ska iväg till Norge och Sara ska på äventyr efter skolan. Jag och hundarna får helt enkelt roa oss själva ikväll ser det ut som.

Det blir då inget hästande idag, har ingen våtdräkt

MagganS-B
2011-09-12 08:56
#2

God förmiddag!

Här ösregnar det också, tänkte plocka upp en massa fallfrukt och åka till musteriet, men inte i det här vädret!

Min goda vän Berit kommer med sin laser, får se om min häl blir bättre. Det blir zuccinipaj till lunch också!

# 0 Grattis till din fina uppfödning!

Ha en bra måndag i regnet!

Tittut
2011-09-12 10:57
#3

Ösregn i Odensala sedan i morse. Inte konstigt man har lätt att också känna sig lite höstmurrig till humöret.

# 2 Menar du att man ska äta lunch idag också? Hm, får se om kylskåpet har nåt att bjuda på. Blev lite oplanderad fetstil här. Får se om jag lyckas få bort det.

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Reko
2011-09-12 11:33
#4

Smärtbehandling med KGB-inriktning? Nu blir jag nyfiken! Inte är det väl KGB från Sovjetunionen? Eller har vi också börjat med lite hårdare förhörsmetoder?

PernillaJ
2011-09-12 12:02
#5

#4 KBT heter det väl, kognitiv beteendeterapi? Fast man får en helt annan och mer intressant association av KGB Cool

God dag! Växlande molnighet i Leksand, för nån timme sen hällregnade det men nu är det glest solsken. Jag sliter framför datorn, har sållat igenom nästan 300 bilder av hoppande ponnyer. Har litet rast nu, ska strax ta mig samman och skriva klart texten.

karisma
2011-09-12 17:32
#6

#4 & 5 Ha ha jag slant nog på tangenterna KBT heter det och Glitter uppförde sig välObestämd

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Annons:
Upp till toppen
Annons: