Annons:
Etikettlojsta-hed
Läst 3783 ggr
LillaRosen
7/31/09, 12:32 AM

Lojsta Hed 2005

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag håller på att ta reda på mitt russ bakgrund och hoppas på att ni kan hjälpa mig! Det jag skulle vilja är; bilder från när han var liten på Lojsta Hed. Han är född på heden 2005 och hoppas på att han har kommit med på någon bild som ni tagit på Lojsta :)

Det är bara att bildbomba, eller om ni har någon hemsida med massa bilder från 2005.

Tack!

Annons:
Rolla
7/31/09, 1:10 AM
#1

Hej

Vad heter ditt russ och vad har den för hästamning?

LillaRosen
9/2/09, 11:59 PM
#2

Hej, han heter Hyvens och är efter Juverina och John Russ. Är det nån som har bilder på honom och hans mamma så skulle jag bli jätte glad :)

karisma
9/3/09, 12:55 AM
#3

# 2 Gå in på Liselotts russ och titta där finns hur mycket bilder som helst

 www.liselottesruss.se

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
9/3/09, 9:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Lilla Hyvenspojken! Han bodde hos mig till han var två år och såldes till Ökna. Han skulle egentligen inte kommit hit, men eftersom han hade så "så söta virvlar på ögonlocken och var så trevlig" som delägaren sade, så blev han i vår ägo.

Hälsa Hyvens från gammelmatte, som gärna ser en bild eller två på honom från idag…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
9/3/09, 9:25 AM
#5

Glömde att skriva att bilden är tagen augusti 2006, då Hyvens är ett år.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
9/4/09, 12:21 AM
#6

Fina , snälla Hyvens Kyss

Ta väl hand om honom och lycka till!

Annons:
LillaRosen
9/4/09, 3:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Vad kul att se kort på honom när han är 1år! Stilig rackare.. ;P

Klart jag hälsar :D Du har inga fler bilder?

Anledningen till att jag söker bilder och information om honom är att mina småsyskon är nyfikna och att han lider av kraftiga eksem och fångkänningar. Har hört när jag var yngre att det är ärvt, är det nån som vet nånting om det? 

Kan berätta lite om vad han gör idag!

Han har blivit ridhäst på heltid, det här med att trava fort var inte riktigt hans grej. Han mår bra och är hur gosig som helst. Min lillasyster och lillebror på 6 och 8år tar mest hand om honom och han är otroligt snäll och låter dem hålla på o borsta och gosa med honom länge. Det är mina lillsyskon som har hjälpt mig att rida in honom och han tycker det är skit kul och vara ute i skogen o lulla runt :) Han tycker också om att hoppa!

Nu har han det ganska trist i o med att han fick en kraftik eksem/fångkänning i sommar. Men han mår bättre nu och går med eksemtäcke. I vår är det dax att sätta igång honom igen efter lite vila. Gud vad mycket jobb det är med en eksem/fång häst! Men det är han värd, för han ger tillbaka dubbelt så mycket!

Bilden är ifrån i våras, innan vi köpte honom.

LillaRosen
9/4/09, 3:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Står och sover innan ridturen :)

LillaRosen
9/4/09, 3:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

En bild till, sen får det räcka! Den första bilden var innan vi köpte honom. Den andra bilden nån vecka efter vi köpt honom och den här är från i sensommar nån gång :)   

Gissa om han inte e såå sugen på moroten jag håller i :D

[LejonTjejen]
1/20/12, 6:34 PM
#10

#9: Han vart så small den tiden .. En ballong nu !! :D Rider Jenka honom fortfarande ?

LeeKnow
6/8/13, 9:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Putt :) Såhär ser han ut idag!

LeeKnow
6/8/13, 9:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Tjockisen (nyrakad på bilden :))

Upp till toppen
Annons: