Annons:
Etikettallmänt
Läst 1441 ggr
[Croneld]
2/11/10, 5:15 PM

Hur ofta uppdateras din hemsida?

Ja, precis som frågan lyder, hur ofta uppdaterar du din hemsida för att hålla den aktuell och intressant?
Är din hemsida en statisk informationssida eller är den alltid aktuell med ny information?
Dela gärna med dig av dina erfarenheter, tankar och åsikter.

Om du vill kan du också skriva in din hemsideadress.

Annons:
[Croneld]
2/11/10, 5:23 PM
#1

Jag uppdaterar ungefär en gång per månad, med dagboksinlägg och ändrar även aktuell fakta vid behov. Försöker att få den levande så mycket det går. Men visst kan det hända att det blir oftare och lite mer sällan ibland.
I grunden är den statisk, men ser till att aktuell fakta ändras vid behov och försöker vara snabb när någon häst har varit ute och visat upp sig, gärna samma dag.

En av mina arbetskamrater är inne och letar fel lite då och då, så jag kan rätta till det jag inte ser är galet själv. Hon är guld värd!
Hemsida

MagganS-B
2/11/10, 5:55 PM
#2

Ibland uppdaterar jag ofta, kanske en gång i veckan. Annars blir det när nån uppfödning vunnit eller när det hänt nåt annat kul! Alldeles för sällan ibland när inte finns tid. Håller på att tänka ut hur den nya skall se ut…..man måste ju ändra om lite ibland! Så här ser den ut just nu i alla fall!

Tusen
2/11/10, 6:46 PM
#3

Vi försöker uppdatera vår hemsida en gång i veckan. Nu på vintern händer inte så mycket att det tyvärr blir mindre ofta. Dock försöker vi att skriva lite och ta lite bilder på vardagen under vintern.  Det hade varit bra om årets händelser var lite mer utspridda men nu är det som det är och det är bara att göra det bäst av läget.
Vi ska dock köpa en bättre kamera så jag slipper vänta på bilder från andra då vi varit ute på tävlingar. Det blir nästa investering. (Sen får jag väl lära mig att bli en bättre fotograf också. Skäms Eller hur , Bea?Flört)

Stuteri Tusens hemsida    Välkommen in och titta.Skrattande

Tittut
2/11/10, 8:55 PM
#4

Jag försöker uppdatera varhe vecka, med ny veckans bild om inte annat, men det kan ta många veckor ibland om det är stiltje.

Finns här: www.liselottesruss.se

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Fiffilura
2/11/10, 9:34 PM
#5

Jag har en ny sida så den har jag uppdaterat ofta med nya produkter på sista tiden. Dessvärre funkar den inte helt optimalt och det är inte jag som sköter det….

www.skinnarbo.se

Det är förvisso ingen hästsida…

murkla
2/11/10, 10:34 PM
#6

Tog en gån iveckan men borde ha vald vid behov.

Mest bilder o någon blogg o film…

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Annons:
CarinaO
2/11/10, 10:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag har en blogg som jag sätter in bilder ganska ofta så gå gärna in och kolla och skriv gärna en kommentar :)

www.carinao.bloggagratis.se

nemesis
2/11/10, 10:49 PM
#8

Uppdaterar väl lite för sällan tyvärr…

men här är vår hemsida: www.ekslatt.dinstudio.se

ryttarn
2/11/10, 11:06 PM
#9

Efterssom jag för träningsdagbok på de hästar jag håller i träning (Tejas Monljus, Isilon Sunsilk, Ratatas Raimon och Björksta Isilmë) uppdateras den varje dag.

Under tävlingssäsong så för jag in alla resultat i en databas som hemsidan automatiskt hämtar sin information ifrån så de delarna kan ju bli ofta. Tyvärr har jag varit dålig på nyhetsuppdateringarna men skall försöka skärpa mig i år

Håller oxå på att bygga en helt ny sida, men jag får aldrig riktigt tid att sitta med det….

Min hemsida finns på www.bjorkhult.se

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Linnea
2/12/10, 11:11 AM
#10

Jag valde annat. Jag uppdaterar ungefär två ggr per månad.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

palomia
2/12/10, 11:18 AM
#11

Valde vid behov eftersom det händer mindre på vintern. Det som står på hemsidan är det som ändå är aktuellt för dagen.

StuteriSolo
2/12/10, 11:18 AM
#12

och min sida uppdateras alltför sällan, då jag inte har så mycket tid, och det inte fungerar här på jobbet, måste bero på krock mellan mitt dreamweaver och operativsystemet, eller så är det för att det är adsl här. Hemma har vi minsann fiber…

När det tar ett par timmar att få ut en sida blir det inte så att ma gör så mycket…

SigneK
2/12/10, 5:20 PM
#13

Jag brukade uppdatera upp till flera gånger i veckan under sommaren, och mindre på vintern, eftersom det inte händer så mycket på vintern. Nu har min sida nästan dött, eftersom det inte händer någonting, hästarna står bara och väntar på att få nya ägare…..

Sidan heter iaf. http://www.gotlandsruss.dk

och har då en del bilder och information som man kan läsa, även om det inte är sista nya.

Annons:
CarolaG
2/12/10, 8:52 PM
#14

Jag har uppdaterat en gång i veckan under ca 7 år, senaste året har det dock blivit mer sällan och pga akut tidsbrist i vinter är dagboken i dagsläget bara på november… Skäms

Jag hann iaf skriva in 3 veckor förra veckan och ska väl försöka att göra klart 2009 i helgen… Om jag hinner. Flört

http://www.stuteriguldhagen.se

Farmen
2/13/10, 12:42 AM
#15

Tog vid behov.Blir inte så ofta på vintern då det inte händer så mycket dock brukar det bli en gång i veckan på sommarn när tävlingarna börjar.
Här är vår hemsida www.farmensstuteri.com

Russtoka
2/13/10, 1:00 PM
#16

Valde annat. Min hemsida kan inte uppdateras mer alls. Det gjordes 2005-05-30 senast. Innehåller bara enklare fakta om mig och de hästar jag hade då (Gaist har jag fortfarande). Min nedlagda verksamhet och lite bilder på teckningar jag gjort för 15 år sen.

Trist, men sen hemsidan inte kunde ta in fler bilder ledsnade jag. Det blev fullt och jag orkade inte ta bort och göra om alltihop. Gratissidor har begränsningar.

http://hem.passagen.se/solax/

Rolla
2/13/10, 2:31 PM
#17

Jag satte vid behov. Håller på att göra om hemsidan och har bytt adress mm. Fick göra iordning för hundarna och valparna  först och ska vad det lider få in russen också…

http://kristinasrussochsheltisar.cybersite.nu/gbok.html

karisma
2/13/10, 3:27 PM
#18

När min periodiska webmaster skäller på migObestämd

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gurkane
2/14/10, 10:22 AM
#19

Det är ju inte "min" sida men russen hör till den… Även om även jag är med och uppdaterar ibland.

Jag skrev varje vecka. Är av den åsikten att en hem sida ska vara uppdaterad ofta så man vet att den är aktuell sas.

www.brukskorningskusk.se är adressen dit Lojstas Pawik och Pågen hör.

[Russ-park]
2/14/10, 8:46 PM
#20

Vi har många besökere på siten och får många info utifrån - så vi riktar inn hela tiden.

Sidan är min hobby, - när jag inta träner mina russ eller jobber med får och med lantbruket

Mvh. bj

www.russ-park.dk

Annons:
[Croneld]
1/14/12, 5:11 PM
#21

Putt!

Kanske dags att uppdatera din sida….

murkla
1/15/12, 7:41 PM
#22

Glömde att skriva in  adressen www.russmurkla.zoomin.se

www.russmurkla.zoomin.se.  :) www.foreverliving.se

Lisa-trollet
1/15/12, 7:47 PM
#23

Brukar uppdatera när de har hänt något tex fölningar och utställningsresultat.

Tessan08
1/15/12, 11:04 PM
#24

Dåligt samvete här, den borde uppdateras oftare! Dottern försöker lägga in ny info då och då, men det kan helt klart förbättras!

www.lojstalaurus.se

Upp till toppen
Annons: