Annons:
Etikettsäljes
Läst 6182 ggr
[cancan]
12/27/10, 7:57 PM

Russ säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr räcker inte min tid till alla mina ponnysar och har därför tagit det tunga beslutet att sälja 2 av dom…  Säljes till trav/avel

Palmbackens Fideli -05

e Jucent (sista årgången) u Ripadals Fjonkan 3465 ( Fjonkan är ELIT-prem.

Fjonkan har lämnat blandannat R. Rosita rek 2.03, R. Filippa rek 1.57. Fjonkan är även mormor till godkändatravaren Fantom rek 1.42.)

Fideli kvalade som 3-åring på 2.46, men har ej kommit ut till start än… Fideli är även visad på utställning med upp till 40p.

Hon är supergo och lugn att köra hemma, trafiksäker, lättlastad, snäll att sko, osv..

Dock kräver hon en rutinerad kusk med fast hand, då hon blir väldigt het och stissig på banan, men gör aldrig något dumt där heller..

Min Ponny -06 hingst

e Duktig u Rebina

Ponny är en snäll och lugn hingst. Han blev inkörd i våras och tränar på bra.

Har dock inte kommit till start pga tidsbrist.. Har varit på banan några gånger utan problem.

 Ponny är snäll att köra, men kräver rutinerad kusk då han kan testa var gränserna går.. Ponny är snäll i all hantering, ej hingstig.

Kanske ett hingstämne om någon vill visa fram honom som hingst. Har fått goda vitsord av domare, men behöver träna fram gångarterna mer.. Har fått 38p på utställning..

Dessa ponnysarna säljes förmånligt till garanterat gott långvarigt hem, då min tid inte räcker till ordentligt..

För pris och info Pma eller ring Jannike på 070-3060922

Annons:
Loathena
3/13/14, 2:14 PM
#1

Fortfarande till salu?

Qalaspuff
3/13/14, 11:26 PM
#2

#1 Tråden är över tre år gammal..

Upp till toppen
Annons: