Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1622 ggr
Katti
1/22/11, 11:25 PM

Det är trevligt här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är inte här så ofta, men tittar in ibland. Anledningen till att det inte är oftare är att jag tyvärr inte har möjlighet att ha häst i nuläget och blir ohälsosamt sugen av att vistas här Flört. Men ibland när stämningen blir tråkig på andra ifokus-sidor så tittar jag in här och blir lugn och glad. Både av att få se bilder på en massa vackra hästar och av att läsa era trevlig inlägg. Till och med en varg-diskussion höll sig på en okej nivå! Heder och kram till er alla Skrattande.

Skickar med en bild på Vinni 2569 (e. Hubertus u. Marta) f. -80 som jag och senare min syster ägde från -82 och ett antal år framåt.

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
[Croneld]
1/23/11, 10:30 AM
#1

Vad kul att du tycker det och du är så välkommen in! Vi som är här trivs i våra diskussioner.

Hoppas du kan skaffa ett nytt russ i framtiden!

MagganS-B
1/23/11, 10:40 AM
#2

Jättekul att du gillar den här sidan. Jag minns Vinni…….:) antar att det är hon som fanns på Gotland förr…..

Tittut
1/23/11, 10:48 AM
#3

Kul att det kommer sådana positiva kommentarer!

Jag minns också Vinni sedan Lena Nilsson hade henne. En liten ärtig märr som påminde en del om min gamla Welinda. Vet att hon var med på den första exteriörbedömningskursen vi hade i Tungelsta, och att e som hade kursen tyckte att hon hade veka kotor bak. Snacka om att man minns konstiga saker….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Katti
1/23/11, 2:48 PM
#4

Kul att ni minns Vinni! Snällare häst går inte att hitta! Ja, vi bodde på Gotland på den tiden. Hos oss hade hon sitt första föl -85, Vinker e Sverker 299. Sedan betäcktes hon med Komet innan hon blev fastlänning hos Lena i Ösmo!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Tusen
1/23/11, 5:49 PM
#5

Jag håller rmed. På GIF läser alla varandras inlägg med glada ögon. Finns risk för misstolkningar frågar man en gång extra plus att man accepterar att andra kan ha andra åsikter än man själv.

rebeccajansson
1/23/11, 5:55 PM
#6

om du vill så kan du skicka in bild och info på henne till www.haststam.com dom blir väldigt tacksamma för bilder på gotlandsruss.

Annons:
Upp till toppen
Annons: