Avelsvärdering LULEÅ 3 maj
Här är de anmälda hingstarna
Guldhagens Ajax f. 05 e. Allgunnens Yes 560
John Travolta f. 05 e. John Russ 422
Lejonhjärta f. 05 e. John Russ 422
Ripadals Valle f. 04 e. Allgunnens Valdör 543
Muskelknutten f. 00 e. Hilmer 495
Extra f. 96 e. Bond 438
# 2 Sötis!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Önskar rapport med bilder från avelsvärderingen i Luleå idag, tack! Är såå nyfiken… 

#4 Stilig!
Spännande. Håller tummarna för Guldhagens Ajax!

Lojsta-födde Lejonhjärta godkänd alldeles nyss, grattis!!
Han blev den fjärde sonen efter John Russ 422 att avelsgodkännas, och ur ett starkt möderne: modern Liana 3326 har bl a lämnat Lönebergs Charizad 559 och Lejonhjärtas helsyster Lojstasblondie 4701, diplomsto och högt bedömd på utställning. Mormor är fina Linnéa 2566.
Grattis!!

Med reservation för att jag hörde fel på någon poäng..
- Guldhagens Ajax 36 p ej gdk
- John Travolta 34 p ej gdk
- Lejonhjärta 40 p gdk
- Ripadals Valle ej gdk
- Muskelknutten ej gdk
- Extra ej gdk

Jag bidrar med delsiffror
Guldhagens Ajax 77777
John Travolta 77677
Lejonhjärta 98878
Ripadals Valle 666666
Muskelknutten 77798
Extra 77778

någon som har John Travoltas körprovsresultat? Jag hörde inte vad som sas.. var fullt upptagen med att hålla reda på hästen…

Norrländska Socialdemokraten skriver om avelsvärderingen, fast tyvärr ingen bild på Lejonhjärta…
Samma sak på Ridsports hemsida.

säljer du bilder? vill köpa bilder på John Travolta isf..

Tack Jenny, det var jätteroligt att se bilderna!
#9 Tackar! :) Vi är så himla glada här!!!
Lejonhjärta tyckte det var mycket spännande med avelsvärdering men OJ vad trött han blev, han har legat däckad och sovit hela dagen idag ute i hagen!
Min kamera har tyvärr sprungit bort under gårdagen, antagligen hamnat i någon medhjälpares väska, så jag kan inte bidra med någon bild tyvärr.
#14 Har du någon bild på Lejonhjärta? :)

#19 Jo då jag kan sälja bilder - eller i alla fall digitala bilder (inga utskrifter). När jag hinner sedan skall jag lägga ut en massa bilder på min pixbox. Lägger ut länk här sedan, men det kanske tar några dagar.
#21 Jag förstår precis hur Lejonhjärta känner sig för jag är lika däckad jag! Var hemma 5 i morse och har mest sovit sedan dess i olika intervaller..
Visst har jag bilder på Lejonhjärta.. men eftersom jag fotograferade för Ridsport brukar jag inte lägga ut bilder på de som blivit gokdända (dvs. de som kommer i tidningen) innan tidningen kommit ut..

#22/23
ja hojta till när bilderna finns på pixbox..
jättefina bilder på lilla "Trollet"..
Han var helt slut på exteriöra visningen, han hade ju hunnit med 20mil resa, bråka med en nordis och gått körprov före så… menmen får väl se om vi visar honom igen..

# 25 & 26 Pappa är stolt!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Ännu en jättefin John Russ avkomma! Grattis!
Åh Jenny vilka fina bilder! Tack-tack! :D

Hej alla norrbottningar!
Hölls premieringen i Björsbyn? Tyckte att jag kände igen omgivningarna på bilderna. Eller var det på Luleå Ridklubb? Där finns ju liknande omgivningar bakom stallet och vid Drängarnas.
Hursomhelst, GRATTIS till den nygodkände Lejonkungen!
Många hälsningar från en fd Fällträskbo, som nu bor LÅÅÅÅNGT söderut.

#30 det var på LRK
skulle hemst gärna vilja ha fler bilder på muskelknutten om det finns någon som har från utställningen i luleå eller från någon travdag.

#32 jag har fler bilder, kommer lägga ut dem på pixbox så småningom men har bara inte hunnit ännu..

Nu så!