Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 735 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 25/7

Godmorgon i vårt avlånga land! Här är det fint väder idag igen, det gör inget:) Vi har inte hunnit slå ut för att plasta esnilage, det ser inte så bra ut på vädret framöver… Men vi kanske hinner nästa vecka, sedan ska vi ju på semester, i år igen!

Alla hästar som är hemma går numera på betet, jag hoppas inte tävlingshästarna ser ut som ballonger efter semestern.

karisma
0

God morgon här i roslagen är det bara grått och tanten på väedret säger regn. Har lite på slag men det är bara att elda men det kommer vel ett nytt högtryck får vi hoppas annars blir det hösilage Det blir skönt med semester för er alla även hästarna Ska försöka trimma lite med hästarna och gå i skogen en stund titta efter kantareller det blir nog lagom för idag ha det gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

Morrn morrn , här regnar det inte ännu om man skulle ta och göra ett X i taket för det ;-).

Tittut
0

Morrn, morrn!

Här skall jag försöka få iväg lite papper, och sedan bär det ev av till Hälsingland, vi får se vad vi hinner med.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ryttarn
0

Godmorgon!

här lyser tack och lov äntligen solen igen, nu får skulltorkarna skjuta in lite varm och tor luft i höt, bara hålla tummarna att allt blir bra med det….

Annars blir det till att arbeta och sedan repparera färdigt dotterns bil…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Anna-Uppsala
0

***ska åka och köpa mera färg***
Hoppas att ni får en fin dag, allihop! :)

[Croneld]
0

God dag, dagens pyssel blir att hovslagaren kommer. Annars har jag varit i kantarellskogen varje dag den här veckan och hittar till min stora lycka lite varje gång. Det blir som en drog, vill ut igen och igen…Ha det bra!

Odena
0

God förmiddag :) Igår körde jag min treåring och jädrans va hon sprang bra :D Idag måste jag ringa hovslagaren för Odena har tappat en framsko och sippan hade tappat en baksko igår så jag drog av den andra så nu är det bara och ringa. Till Odena har jag nya skor men sippan slår vi på de gamla då hon inte sliter alls eller för den delen växer inte hennes hovar. Förra paret skor hade hon från Mars till Juli då hade hoven växt ca. 0,5cm =S    HA EN BRA DAG =D