God morgon 24/7
Nu har det regnat sedan kl 13 igår Allt är bara blött få se när man kan slå härnäst är glad hann få in 4 ton igåår innan det började fick lämna några strängar Ibland har man turen på sin sida men inte alltid ponnyna mår prima de blir lite mjuka i sina fötter när det är så blött men det är allt . Nu är det snart 4/8 och Eskilstuna får väl börja trimma Timpan fast han vill bara vara med sina fruar eller sitta under korkeken och njuta den lille godingen
Ha det gott alla i vårat långa land och ni där utanför
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Här strålar solen från en klarblå himmel, och jag ska strax skjutsa Peter till jobbet, han ska ta upp en lastbil till Luleå idag. Jag själv är ledig, och ska ägna mig t att tömma ur bussen och rensa ogräs, och kanske fara ner på hembygdsgården med min slända och spinna litet garn medan det är full fart på allt där. Ha en bra dag alla!

Godmorgon!
Tillbaka efter smålandsresan, en dag på Östanåkra som var allt annat än vad vi hoppats på men sedan ett mycket trevligt dygn i Eksjö. Yngsta dottern blev förälskad i en Shettishingst. Får se om han flyttar hit ett år.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Goder morgon själva!
Grått idag också. Skall väl fortsätta att sanera huset idag. Vi hade planer på att åka till Hälsingland, men vet inte om dte är så himla kul om det är lika grått där. Vi får se hur det artar sig i slutet av veckan.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Hej, hallå!
Min hårddisk har sagt upp sig, så det är ingen god morgon, sitter på jobbet och skriver! Vi hörs om ett par dagar när allt fixat sig (hoppas jag!)

God Morgon!
#3 Inte är det grått i Hälsingland. Här skiner väl solen jämt. Igår sken solen från en klarblå himmel, men i dag har den lite svårare att titta fram. 18 grader varmt så det är skönt.
Ska göra ifrån oss pysslet med hästarna nu och sedan åka till Alfta och hämta hem 2 marsvin som Therese har köpt.
…. och jag målar vidare i mitt vardagsrum! :)

God förmiddag :) Idag skall hästarna tränas för jag gjorde aldrig det igår för det regnade jag skall också laga speedcarten och hoppas att den håller luft nu =) Har lagat på den en miljon gånger nu känns det som så nu hoppas jag den skall hålla ett tag ;)

God Lunch eller vad man säger vid den här tiden :)
Nyss hemkommen efter att ha varit och ulttraljudat pållen och nog var hon dräktig alltid :D
#8 Grattis, det var ju bra!