God morgon! 20 juli
Åter en dag i loppisens tecken. Jag ska dra fram lite fler gamla saker ur källaren och fylla på. Vi sålde för 2700kr tillsammans igår (4st) och det är bara saker som vi hade tänkt och slänga. Hästarna mår bra och de njuter av betet och för dem det behagliga vädret. Ha en bra dag alla ni där ute!
God morgon!
LEDIG! Tänkte åka båt i dag, får se hur vädret artar sig! Oh, loppis! Jag älskar loppisar, inte bara för att handla bra-å-ha-saker, men för att titta! Ibland gör man jättefynd, som när jag köpte ett smycke från Flora Danica för 50,-!!!!!!! Blev värderat till 1500,-………
Hästarna flyttar fram och tillbaka till stora hagen eftersom vi håller på att betesputsa och den j…..a slåttermaskinen inte behagar var hel så lång stund i taget…..i övrigt är allt ok. Brådis har lugnat sig, håller på att fylla ut skinnet igen och har tappat grimman, men det går lika bra att leda honom i pannluggen…..

Vad roligt för er att det går bra med loppis Ska nu ut och vända hö hoppas vädret håller i sig Sköt om er alla där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jag målar och målar och måler - världens snyggaste vardagsrum ska bli resultatet!!! Fattar inte riktigt vart det här Martin-Timellrycket kommer ifrån, men det är bara att tacka och ta emot - och köpa mera färg, förstås!
:)

God Morgon! Har precis skickat i väg dottern till dubbeltravet i Östersund. Tråkigt nog kom inte hennes russ med någon av dagarna så det blev att åka upp med shettisen bara som ska göra tävlingsdebut igen efter förra årets föluppehåll. Henne har vi lånekusk på eftersom Therese är för gammal att köra shettis. Själv fixar jag i stall och med foder för att sedan sätta mig på bussen till Stockholm för konsert, sambon väntar där (åkte 2 dagar före).

God kväll. Här är det vacker kvällssol :) Idag har man haft en dag i slöhetens tecken ;) Nää inte riktigt slöhet men har varit i stan och handlat lite allt möjlig och så har man varit på dahrvé och köpt nya skor till Odena och lite annat "krafs". Vi har också kastat in ett lass ved i vedboden så man kan värma sig i vinter och så har man satt på det ny lagade sulkyhjulet på sulkyn för ev. träning på banan imorgon :)