God morgon 19 juli
God natt!
Idag kl. 08:00 rullar vi till Östersund!
Juppe ska med, skönt att bara åka med en häst.. Mindre mat att konka med, och man får mer tid åt annat.
65 mils resa väntar imrogn då, men jag klagar inte! Östersund är lätt årets höjdpunkt!
Kanske ska gå å sova nu, eller om ett tag, ska upp 07.00 imorrn :)
/Amandah
God morgon på riktigt!
Idag väntar avresa med veteranbilar mot Dalarna och Leksand. Hoppas bara att det inte regnar. Sambons spånkorg blir inte så glad om det regnar hela tiden. Träet sväller och det blir svårt att stänga dörrarna. Kul bil det där.
Lycka till alla som skall tävla i helgen. Jag håller tummarna att det går bra för Tackla i Östersund. Hon verkar ha hittat gasen nu.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Sitter uppe i Åre och fryser, nåja inomhus är det i alla fall varmt, men ute är det bara 5 grader. Halvmulet och fjälltopparna syns inte. Ska väl ändå försöka ta mig ner till Tännforsen och fota lite idag. I morgon bär det av åt Hälsingland igen, och på lördag är semestern över.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Sitter på Yrkesförar utbildningen och väntar på att få köra lastbil. Sen bär det av hemmåt och köra intervalljobb med de 6 ponnyer/hästar som ska göra det. Körde av ett par inne på banan på Färjestad igår så dit in behöver jag inte köra idag:)
Sen skall jag på bio på pirates of the carribean. Valde mellan den och Hary Potter. Men jag ska med min "Lillebror" på Harry Potter som jag lovade nån annan dag:D

Godmorgon! Även här förbereder vi oss för avfärd mot ÖStersund, ska bli spännande att åka dit när man hört så mycket positivt om den tävlingen. Här är mulet och blåsigt, men uppehåll.
Nä, fortsätta packa saker!!
Ha en bra helg alla!
Morrn morrn. Själv är jag laddad inför vår gårdsloppis (i stallet) i dagarna fyra.. hoppas vi säljer iväg mycket saker så hästarna får plats till hösten.

Godmorgon! Har precis släppt ut pållarna på betet, och senare bär det av till Signe Håkansson med Rosalie och Golf. Ska få hjälp med balanseringar och dylikt.

God morgon! Nu ska ja stääda, städa å åter städa.. Sen ska ja till stallet :)
//Mickan
Funderar på att ordna en lägenhetsloppis! Betala 10 kr och ta med dig vad du vill härifrån - utom datorn och djuren! *sss* Vad tror ni om det?!
I övrigt skiner solen ute, men det är lite kallt i luften. Jag står på balkongen och betsar bokhyllor gröna, och mina högerhand ser ut som hulkens eftersom plasthandsken gick sönder i går. Men men, det försvinner väl så småningom … Tur att grönt är skönt! ;)

God eftermiddag :) Här är det molnigt, det blåser och det är kallt =S JAG VILL HA SOMMAR. jag har inte varit på stranden en enda gång i sommar för det har bara varit ruggväder =S Jajaa jag har iaf vart ute och tränat pållihästarna. Ikväll är det stortrav och man skall väl som vanligt in och se och kvällens höjdpunkt är väl russloppet som vanligt ;) Ha en bra dag :)
Hur god morgon blev god kväll!
Sov lite för länge, hann precis duscha äta frukost och kasta mig i bilen till jobbet! Stan knökfull av turister, skulle på systemet efter jobbet, där verkade alla ha mingelparty, men alla kassorna var bemannade så jag kom snabbt ut därifrån med min vinbox och Kjells whisky, + några goda öl! Skall fira att jag är ledig i fyra hela dagar! Antagligen blir det väl regn och storm nu fyra dagar framåt, varning…….som sagt, god kväll!

#11, idag har jag kikat på Surprise. Jättefin, och välväxt!

God kväll har varit utan data 2 dagar på grund av åska fy så hämst att inte kunna se vad ni skriver oj oj
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~