Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 857 ggr
rebeccajansson
0

Mälarsruss 1987

Någon som fotade det året?

Tittut
0

Var var vi då?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Ja, var var vi? 1985 var det Ågesta, 1986 Bromsta, 1988 Ösmo, 1989 Eskilstuna, 1990 Ösmo, Riks o.s.v

Men var vi inte på Sundbyholm 1987! Det var väl den första generalmösntringen då, jag visade Backo 297, Mysan fick 37 poäng(rekord) och vem blev BIS?

Tittut
0

Kan det ha varit Jaffa eller nån sån?

Det var väl ialla fall då Jonis spöade pappa Jesper i finalen?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Grabbarna-A]
0

Hm, har för mig att vi var på sundbyholm och Madicken blev BIS el BIM,(BIS tror jag).

entill
0

Stämmer Madicken blev BIS och Jonis BIM. Ska kolla hemma i gömmorna om jag har några bilder därifrån.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

ryttarn
0

Hade någon 1987 sagt till mig att jag om 20 år skulle föda upp Gotlandsruss hade jag nog idiot förklarat dom ;-)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Teja-Bea
0

#6 haha! Ingen vet vad som händer i framtiden. Jag själv sa väl mest "får jaaaag??!" för 20 år sen! ;) Men jag slår vad om att jag var med på utställningen i alla fall! Eller vad säger ni #2, #3 och #5. Ni som känt mig iprincip sen jag föddes!!??

Mamma och pappa hade ju bara bott i Eskilstuna i ett halvår när den utställningen var. Men jag kan tänka mig att de var med på utställingen iaf. Antingen utan häst eller Anemona med Tejas Pan vid sidan.

Hos pappa finns mängder med gamla utställningsbilder som vi inte har någon aning om varken vilken häst som är på bilden eller närifrån den är. Jag skulle kunna ta en rassia någon gång och scanna in allihopa! Säkert nån som vet! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus