Blå basen
Bruker denne veldig mye for å søke på russ-stammer -veldig spennende og flott at alle ligger der! vet at noen av dere her inne har hjulpet til legge inn info der. Mine norskfødte ligger bare med navn ukjent. vet ikke hvordan interessen er for å registrere navnene på disse- og isåfall hvor skal jeg henvende meg for å gi disse opplysningene?
(gjelder 3 etter Norman )

har også nogle russ, som er kun står med navn.
Disse er dansk premierede og har fået føl. Men tror det kun er russ bedømt i Sverige..
Blå Basen tillhör Svensa Hästavelsförbundet, antar att exporterade hästar inte finns med…..
joda de exporterede finnes der fortsatt - bare avkommene på noen av de som oppføres med navn ukjent. men det har vel uansett ikke noen allmenn interesse hva disse heter kanskje ;)
Vi har en tilsvarende søkeordning i Norge også -men ikke like omfattende og bra som blå basen.

Jeg tror kun det er heste der er grundstamboksfört i Sverige eller som har afkom som er det, der findes i Blå basen. Afkom efter Nordman 569 findes vel med da der er lavet språngrulla på dem? Men har de norsk eller svensk pas?
Ja nå ligger de der alle 3… Kanskje det var noe feil på søkemoditoren min -eller de er blitt lagt til nå :) De har norske pass alle 3 -men Ängla er blitt solgt til Danmark, så mulig hun er registrert der og.

#5 Om du vet vad det är för färg & tecken på Ängla (NPA 6895) kan jag se till att det blir kompletterat i BB?
Ja hun er også sort uten avtegn