God Morgon! 17/4-13
Solen värmer oss här vid Rangsarve i dag!
Gnistra har nu gått 14 dagar över tiden men vi fortsätter att vänta, för hon brukar hålla oss i väntan. Hovslagaren har varit här förbi och verkat några russ nu på morgonen och själv ska jag försöka bita ihop över bokföringen och momsredovisning fast solen lyser ute, suck!
Soja med dotter njuter av livet!

God eftermiddag i landet!
Mulet och bara några plus här idag, på förmiddagen regnade det. Har tillbringat största delen av dagen i Luleå, först med Peter till sunderbyn för att gipsas om, det satt för hårt så hans fingrar var helt blå och gick inte att räta på. Sedan till hans jobb och lämna sjukintyg och sånt, handla litet och så hem.
Något hästande blir det då inte idag heller, inte bra att köra så mycket bil för min trasiga rygg.
Här är de grå mulet med regn.
Idag ska jag lämna in mina dåliga sommardäck och få på nya sommar däck, Så nu behöver jag inte köpa några nya på ett par år till transporten.
Sedan blir de jobb hela helgen. Fortfarande alldeles för lerigt att ut o köra tycker jag. Men snart så.
Ha de bra!
#2 Mitt inlägg ligger ju lite fel i dag. Inte den 17/4.. Kan jag ju göra en ny tråd.
😂