God Morgon 17/7
Kunde inte sova längre p.g.a. att huset känns som en bastu! Det var lite varmt i går, och första kvällen man kunde sitta ute länge utan att det kändes kallt! I dag blir det faktiskt stranden!
Ha en bra dag alla!

Godmorgon alla! Även här var det varmt inatt, kanske läge att sätta in myggfösntret i sovrummet… Idag blir det jobb på förmiddagen, och eftermiddagen får nog ägnas åt trädgårdslandet, som håller på att svämma över av ogräs. allt regn har gjort attt allt växer så det knakar…
#1 Dorina ser jättefin ut! Grattis!
Godmårning!
Just nu är det faktiskt lite osoligt efter gårdagens värme. Får se varthän det barkar idag.
Din gamla häst ser fräsch ut Kicki! Hoppas ni får några fina år tillsammans.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

god morgon hoppas på upphåll idag så det så Dorina var jätte fräsch för sin ålder så grattis Cicki nu har jag henne till granne igen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Godmorgon! I dag ska jag åka och handla flytväst och ett kastspö till yngste sonen, som ska på fisketur med bästa kompisen och hans pappa i morgon. Dessutom blir det kalas hos en annan av sonens kompisar, som just har fyllt år. Puh, det är mycket nu … ;) Hoppas att ni får en bra dag allihop! :)

Godmorgon Russinälskare…..
Här åskade det ordentligt i natt, kom väll några mm regn oxå så hökörningen får vänta till torsdag.
Arbetet idag blir att byta framfjädrar på äldsta dotterns bil samt bromsarna på lastbilen. Besiktningsmannen var inte speciellt imponerad av bromsverkan och då hade jag för en gångs skull lämnat in den till verkstad, ska det bli ordentligt gjort får man göra det själv….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

God dag =) Här är det tråkigt väder men det regnar iaf inte =) Har vart ute och tränat både Sipp & Od. Körde lite fort med de men Od gick mycket bra men Sipp var lite lat och gick långt ifrån sitt träningsrekord =/ Jaja ibland är man ju lat så det får gå ;) Igår var man på trav och såg den just nu snabbaste treåringen Zlatan Nick som vann på nytt banrekord 2.05,5 volt =)
#1 Dorina ser jättefin ut ! Minns henne från travbanorna förr, men har glömt hennes rekord.

#1, Dorina Spin…?
Ja, det skall det vara!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Tjejen jag köpte Rosalie av hade en avkomma till Dorina Spin, Susscroffa.