God morgon 15 juli
Eftre gårdagens utställning, skall jag snart pysa iväg för att döma dressyrponnyer hela dagen. Skall bli spännande. Sen skall jag köra Welinda till hingsten i kväll. Vågar inte vänta, utan får nog försöka få iväg henne så snart som möjligt.'
Ha en trevlig dag runt om i Sverige.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Hoppas det blir en härlig dag, ska nog försöka röja lite hemma och ev. måla en boxvägg i stallet. Ha det gott!

God morgon på er alla det var ju ovanligt med regn i natt vad ska det bli av allt Idag år jag nog tvungen röja lite över allt måste bada småhundarna och fixa deras pälsar. Ha det gott alla
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Hej på Er!
Solen tittar fram mellan molnen och det blåser ganska mycket, fick "hövarning" till kvällen! Skall på sightseeing med "fastlänningar" inte hästmänniskor dock, så det blir inga visiter!
Ha en bra dag!

Idag har vi tagit sovmorgon ordentligt! Vi var nere hos Peters syster och grillade igår, och så splade vi en omgång farmersgolf, vi var hemmavid ett, och vovven har inte stigit upp än… Hästarna fick gå i trädgårdhagen i natt, och nu vill de ha frukost så det är väl bäst jag ger dem det! Vädret är halvmulet men uppehåll, lite svalare än igår.

Morrn! Eller nått..
Idag ska jag iväg och köra 3-års shettisen på bygdetrav. Han måste lära sig att det är på innerspår man ska springa, inte i fjärde ;)
Igår var jag på Årjäng och lyckades vinna Årjängs lilla sprinterlopp med Pigall, så nu är ännu en avelshingst under 1.50! Tiden 1.49,4 och jag ser ut som en skinande sol fortfarande!

Goo eftermiddag… Här är det sol men det är storm… .Denna dag skall man väl ha till at putsa selar och annat.. Jag har ju redan lagat sulky hjulet men nu så är det punktering på speedcart hjulet istället =S Imorgon är det trav men jag skall bara var åskådare och sen skall man ju städa efter med så hoppas det är bra väder =)
Grattis Nitro! Måste vara en härlig känsla!!!
Själv sov jag ÄNTLIGEN ut, inga barn hemma - och hundarna var lika trötta som jag. Halv två klev jag upp … *ehrrm* … lite sent kanske, men oj vad skönt det är att bara sussa tills man vaknar!
Men nu är det dags at ta itu med livet - full fart framåt med andra ord!

#7 Ja, det är fortfarande underbart! Gjorde ju inte saken sämre att ostartade treårsshettisen travade ungefär 2.50 idag i ett bygdetrav som tvåa! :)

God kväll får man väll säga…..
Idag har det varit full fart hela dagen, bygdetrav i Ransäter med tre russ och en schettis. Russen kom 2a, 4a och7a, schettisen kom 11 men på nytt "rekord" så vi var pådet hela taget ganska nöjda, även om TTs kusk grämde sig över att "förlora" russloppet med en ynka dec pga en galopp kort före mål….
Direkt när vi kom hem var det bara upp på traktorn och vända hö i tre timmar, håller tummarna för att det förblir uppehåll några dagar….
#8 Grattis till både gårdagen och dagen…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss