Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 590 ggr
karisma
0

God Morgon 13/7

Vädert verkar vara dumt att komentera just nu Men man får mycket gjort inomhus hästarna är ny tvättade varje gång man hämtar dem i hagen förutom min 2-åring som älskar leran det bara hänger på honom som stora kakor  Fast han trivs men inte jag som får spola honom innan jobb för det går inte att ta i han I dag ska jag åka och para min ena hund så får vi se om det blir små valpar Ni får ha det bra idag OskyldigTrots det är fredag den 13

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

CarolaG
0

God Morgon! Idag skiner solen igen! Glad Gubben har varit iväg nu på morgonen och ultraljudat Samba och där fanns en liten fölis. Glad 11 maj nästa år beräknas den lilla anlända. Sista dagen innan semester är det också… skönt… Glad

StuteriSolo
0

Här skiner solen också, fast med jämna mellanrum, just nu är det … moln. Jag ska jobba i eftermddag, och Peter har äntligen kommit hem igen! Vi var ute med Yazzå i regnet igår, det blev bara en kort sväng eftersom det regnade så mycket. Idag ska vi försöka hinna ut med båda hästarna, och Peter ska gå igenom bussen.

MagganS-B
0

God förmiddag! Ja, nu var det över, både utställning och SM, alla russfantaster från fastlandet har antagligen åkt hem! Man stannar ju inte i vilket väder som helst……Hoppas många fler kommer tillbaka när det är dubbeltrav i augusti! Och själv kan jag ju alltid hoppas att Pelle äntligen tar med min 1-åring……:)

Miii4
0

God morgon. sitter här medans vovven väntar på att få gå ut. SKa ner till stallet tidigt idag, för vi ska packa med oss allt som vi ska ha till jägersro.
Jag ska bo kvar där nere med några elever på travskolan, de ska debutera i helgen. Spännande, själv ska jag tävla en ponny som inte startat på två år, roligt. Han har kapacitet men vi får se! ;)

Anmält till ponnychampionatet med, vi får se om vi kommer med, halvrad..

Kristina-
0

#3 Hur gick det för Brådis och dom andra hingstarna ?

Odena
0

#5 det finns en tråd från utställningen under just fliken utställningar

Odena
0

God kväll. Här är det nu ganska lugnt. Idag har man varit i stan och handlat däck +slang och ekrar så jag har ekrat om hjulet i Sippans sulky och sen så har jag lagat träningsvagnen =) Så imorgon blir det jobb för damerna i lätta vagnen =)

Kristina-
0

#6 Ja jag såg det sen !