Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 1541 ggr
maiijjha
0

Delsbo 15/7

Någon som ska visa sitt russ där?

maiijjha
0

Ingen som ska dit?????!!!!!!!!!!!!!!!

crazycattiz
0

när är anmälningen?

StuteriSolo
0

senast 15/6, går bra att maila den också:)

PernillaJ
0

Hur ser det ut med anmälningar, Bisse? Behövs det en "kom igen nu"-drive, eller är det lugnt?

CarolaG
0

#4 När jag kollade med Bisse i torsdags var det inte många anmälda. Jag har tyvärr inte hunnit höra med henne hur många anmälningar som ev kom in under fredagen.

StuteriSolo
0

Jag har tretton anmälda, och en som mailat att de vill anmäla, men någon anm. har ännu inte dykt upp.

Impulz
0

Åå, vad synd, hoppas det kommer fler efteranmälningar! Jag hade planerat att komma, men tyvärr så har ponnyn ett bakben som inte är så snyggt, så de blidde inget….Fundersam

PernillaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får man föreslå att anmälningstiden utsträcks? Och så kanske vi kan hjälpas åt att sprida info om utställningen på alla vis, och ragga fler anmälningar. Heja, heja!

maiijjha
0

Mycket synd. Jag har ju tyvärr bara en och den är anmäld.

Tittut
0

Men med tanke på att det är ett samarrangemang, hoppas jag att det kan gå att köra ändå, eller var har ni för budget?

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

Hur står det till med Delsbo-utställningen, har det kommit några fler anmälningar eller? Är det fortfarande öppet för fler raggningar?

crazycattiz
0

Jag skulle gärna åka men det käns lite långt att åka 40mil enkel väg med bara en häst i transporten

Impulz
0

Jag har faktiskt efteranmält våra 1åringar(!) efter att ha hört hur dåligt med anmälningar det var, så nu ska vi skämma ut ossCool

crazycattiz
0

Vilka anmälda blev det tillslut?

maiijjha
0

Ingen katalog är utskickad så jag vet inte.

Impulz
0

Min källa har rapporterat följande(tack Terese!):

Ettåriga hingstar: Carneol

Ettåriga ston: Qruella Dar, Valkyria Dar

Tvååriga ston: Chili Monzun, Persilja

Treåriga hingstar: Österängens Faunus, Ripadals Valle

Fyra till 12åriga ston, ej fölat 2007: Dixy Bess, Pärila, Cernika, Carizma, Fiona Roll, Rosenhälls Bianca, Urtina

Trettonåriga och ädre ston, ej fölat 2007: Tessie, Roxette Ernst, Compiz

Fyra till 12åriga, fölat 2007 med godkänd russhingst: T.B Ballerina, Hingstföl-Klocks Brago e.Kurant 462

trettonåriga och äldre godkända hingstar: Kurant 462

fyraåriga och äldre ej godkända hingstar, 3åriga och äldre valacker: Russe, Karamellen

Föruttagningsklass för hingstar inför avelsvärdering, i samband med utställning: Mellanbyns Legolas, Österängens Faunus, Tracodero, Halloween Dar.