Ingen som ska dit?????!!!!!!!!!!!!!!!

när är anmälningen?

senast 15/6, går bra att maila den också:)

Hur ser det ut med anmälningar, Bisse? Behövs det en "kom igen nu"-drive, eller är det lugnt?

#4 När jag kollade med Bisse i torsdags var det inte många anmälda. Jag har tyvärr inte hunnit höra med henne hur många anmälningar som ev kom in under fredagen.

Jag har tretton anmälda, och en som mailat att de vill anmäla, men någon anm. har ännu inte dykt upp.

Åå, vad synd, hoppas det kommer fler efteranmälningar! Jag hade planerat att komma, men tyvärr så har ponnyn ett bakben som inte är så snyggt, så de blidde inget….

Mycket synd. Jag har ju tyvärr bara en och den är anmäld.
Men med tanke på att det är ett samarrangemang, hoppas jag att det kan gå att köra ändå, eller var har ni för budget?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hur står det till med Delsbo-utställningen, har det kommit några fler anmälningar eller? Är det fortfarande öppet för fler raggningar?

Jag skulle gärna åka men det käns lite långt att åka 40mil enkel väg med bara en häst i transporten

Jag har faktiskt efteranmält våra 1åringar(!) efter att ha hört hur dåligt med anmälningar det var, så nu ska vi skämma ut oss

Vilka anmälda blev det tillslut?
Ingen katalog är utskickad så jag vet inte.

Min källa har rapporterat följande(tack Terese!):
Ettåriga hingstar: Carneol
Ettåriga ston: Qruella Dar, Valkyria Dar
Tvååriga ston: Chili Monzun, Persilja
Treåriga hingstar: Österängens Faunus, Ripadals Valle
Fyra till 12åriga ston, ej fölat 2007: Dixy Bess, Pärila, Cernika, Carizma, Fiona Roll, Rosenhälls Bianca, Urtina
Trettonåriga och ädre ston, ej fölat 2007: Tessie, Roxette Ernst, Compiz
Fyra till 12åriga, fölat 2007 med godkänd russhingst: T.B Ballerina, Hingstföl-Klocks Brago e.Kurant 462
trettonåriga och äldre godkända hingstar: Kurant 462
fyraåriga och äldre ej godkända hingstar, 3åriga och äldre valacker: Russe, Karamellen
Föruttagningsklass för hingstar inför avelsvärdering, i samband med utställning: Mellanbyns Legolas, Österängens Faunus, Tracodero, Halloween Dar.