Godmogon på dig också! Tydligen bara vi som är vakna, eller så är alla här på Gotland! Utställningen avhölls i ett jättefint väder, men tyvärr höll det inte i sig, för här har regnat 10 mm på morgonen! Nu väntar jobbet…….

Oj är alla morgontrötta idag, regnar här på fastlandet oxå just nu. Ska ut och köra shettisen idag. Elin och Acke ville ha sällskap på sista ridturen inför semestern, får väl se om de hinner med *fniss*
God morgon förresten!

God morgon på er alla.
Solen har lyst här med några små strålar. Gräset står på rot och ligger ner, lika trött på detta regnande som jag. Håller på att sortera hederspriser till vår utställning, det är mycket funderande innan allt känns rätt. Men i år har vi ju bara ca 20 anmälda….

Hej hopp i regnet! Som omväxling regnar det liet idag med. Himlen ser inte hopplöst grå ut, så det kankse ger med sig, och det är riktigt varmt ute! Idag är jag ledig, och tänkte hinna med sånt som jag inte hunnit göra i veckan, t.ex plocka ur allt ur bussen och skotta ren den… Hann rida Mysli igår, hon såg måååånga spöken efter vägen… Akta er för blommande älggräs, det äter bruna gotlandsruss!!!

God förmiddag! Lite trött och mörbultad idag, men mycket lycklig… Gårdagens utställning gick över förväntat med fyra guldhästar (43,42,42 och 41p) samt en 37:a och fölungen fick39p. Nog för att man själv alltid tycker att sina egna hästar är fina, men det är ju väldigt roligt när domarna har positiv kritik att komma med. Mitt fölsto Lucia vann sin klass, så även Wintra som tillslut blev BIS. Det kommer att ta ett tag att smälta…
Grattis, JuliaS! :)
Visst blir man JÄTTEGLAD när även andra tycker att ens hästar är vackra?!
Själv är jag fundersam på om jag ska anmäla till E-tuna eller inte. Om man ska hinna betala in är det ju sista dagen i dag. Nå, vi får se vad det blir! Annars kommer det ju fler utställningar framöver, och just nu tränar vi ju inför kvalitets, så …

God förmiddag årkade inte skriva i morse Här har vi lite sol men väntar regn till eftermiddag Vallarna står upp fortfarande bara lite som lagt sig Men nu är det dax att dansa soldansen och be alla böner man kan för ett högtryck Ha det bra alla
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#6 Klart du ska anmäla Anna!!! Då ses vi!!!

God eftermiddag… Idag har det regnat hela morgonen men sedan sprack det upp och nu tittar solen fram =) Var på utsällning igår och fick med mig 37p och jag är relativt nöjd… idag har man kört pållarna och nu ser man fram imot SM kat.B ikväll =)
#5 Grattis Julia, Wintra och de andra var jättefina =)