God morgon 11/7
Vakna av solen lyste mej rakt i ansiktet det var länge sedan,glömt att dra ner persienerna då det varit mulet så länge. Fåglarna kvittrar för fullt och hundarna myser på farstubron tänk vad man kan sakna något så hoppas på en solig dag Nu får man hopp om att det kanske blir hödagar Ska ta min kaffekopp och sätta mej i solen Ha det gott mina vänner
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Ja nu får man gotta sig och njuta av värmen! Är lite trött efter en natt med febrigt barn, så det är tur jag har semester. Ha det gott!

God Morgon!
Här är det jämngrått, men det är iallafall uppehåll….
Semestern börjar först om några veckor, ännu så länge får löneslaven slita ont ett tag till…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

God morgon!
Här har vi det grått och trist, nu längtar vi verkligen efter solen.
Grattis till min söta lilla gumma carola som fyller år idag och även ett stort grattis till Sabine som också fyller år idag!
Dom leve HURRA,HURRA,HURRA!
Grattis grattis til födelsedagsbarnen 

Jag blev väckt tio över sju imorse av äldste sonen som ringde och grattade mig, han har fått heltidsjobb och var på väg till Örebro för att jobba. Sedan har telefonen gått varm, och nu har jag äntligen kommit ur sängen… Ska ta in hästarna och ge dem frukost inne för jag tänkte ut och rida Mysli efter frukosten. Igår fick Duff och Primula en beteskompis, ett ettårigt travarsto. Jag och vovven var på kvällsproemand när jag kom hem från mött i Boden, och lillan stod i den lilla ksogenoch ville följa med mig ur hagen…
God förmiddag, får man väl lov att säga?! Och grattis på födelsedagen till berörda! :)
Första kaffekoppen är just urdrucken och ute skiner solen - så i dag blir det en skön dag! :)
I går var det en hovis i stallet, inte vår vanliga utan en annan lika duktig. Han tittade på Gerda och meddelade att han såg inga spår alls av fång - så om en vecka ska hon få skor på tassarna, och sedan kan hon nog sättas igång lite försiktigt! :)

God morgon! Tackar för gratulationerna. Jag jobbar, sista veckan innan semestern.. *skönt*..
Närmast på schemat står lunchdejt med gubben 11:30.