Godmorgon 13-02-06
Godmorgon i landet!
-14 och det snöar nästan inte alls längre, vilket vi är glada över, vi har väl fått 60 cm på en dryg vecka, det känns som om det räcker nu. Men jag vet ju att det inte har snöat klart riktigt än 
Hästarna vilar i form, få se om vi får upp farten med träningen snart! Jag har nästan inventerat klart och fått alla saker på plats, då kanske jag får mer tid över.
Idag fortsätter jag mitt inventerande, och letande efter saker som saknas. Var är t.ex alla småsaker jag hade på väggen bakom kassan?? En(1) grejhar jag hittat…

Hej!
Här är det ytterst lite snö på marken men ganska behagligt väder. Jag ligger just nu ganksa lågt med mina egna russ för energin går åt till att förbereda ett annat gäng inför hingst-premieringen. Roligt men det vora bra med mera ledig tid på den ljusa tiden på dygnet!
Nu snart dax att jobba! Ha det bra!
Foto Johansson och Vibration
Hej!
Idag skulle veterinären komma på besök så jag fick skotta mig in i stallet, det hade rasat från taket och låg som en fin vall framför dörren. Åringen Franka fick sin första spruta utan någon reaktion alls. Bra det!
Vi fick ju rejält med snö igår och idag är det töväder, det är verkligen fram och tillbaka. Fast vi har ju snö sedan tidigare så det försvinner inte så lätt. Passade på att borsta igen om hästarn lite extra så nu är de fluffiga och fina och står ute i hagen igen.
I helgen åkte Tigerlilja och hennes dotter Gloria till Slättens stuteri som numera är deras nya hem permanent, så jag önska dem lycka till!