Kan vi ha debatt under rätt ämne
Det vore bra om eksem diskutionen var under rätt forum tråd så att alla ser den och kan vara med samt ta lärdom höll på att missa den fast jag undrade när det blev så måna inlägg på Stuterier så jsg tittsde Kan någon på fokus möblera om så att det hamnar rätt Tack för ordet
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jag tycker det låter som en bra ide'. För mig är det helt okej om det blir en egen eksem,knott. och skorv-tråd. Då får ju också folk möjlighet att komentera artikeln utan att behöva hamna mitt i debatten.
Då låser jag stuteri Gloria en dag så kan debatten fortsätta under sommarbete del 2 - eksem. Den ligger kvar under artiklar och kan lätt hittas när man söker under eksem. Forumstrådarna försvinner långt ner så småningom.
Julia! Det är ju lämplig så inte ditt stuteri blir förknippat med eksemdebatten.
Kan inläggen vara kvar eller ska jag plocka bort dem?
mvh Christina

Inläggen kan tas bort. Jag tackar alla som visat intresse. Vi fortsätter diskussionen på nya tråden. Och nej, jag vill inte att man förknippar mitt stuteri med eksem eller allergier då jag aktivt valt att inte ha sådana hästar i min avelsbesättning. Har tidigare haft två ston som visat symptom och sålts som rid och körponnyer i stället. Min ståndpunkt är alltså att inte avla på överkänsliga hästar. Jag respekterar dock att vi alla är av olika åsikt.
Då vet jag, jag låser den här tråden med. Lycka till med aveln av dina fina russ!