Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 888 ggr
Nitro
0

Eskilstuna 4 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I år är det ju generalmönstring i Eskilstuna den 4 augusti. Jag ska dit med Skärmnäs Pigall, men jag törs inte ställa honom själv.
Jag har visat ganska mycket förut, men aldrig russ och det känns som om jag inte får klanta till det för honom.

Därför tänkte jag höra om det fanns nån duktig, russ-van visare som skall dit och kan tänka sig att ställa honom?

Angel
0

Absolut!

Vi ska dit med Maxxum, både jag och min syster kan visa Glad Vi känner ju honom väl. Bara att säga till om du vill ha hjälp av oss!

Nitro
0

Åå, det vore ju perfekt! Ni känner ju honom som sagt, så det vore ju det allra bästa.
Knalla runt med honom i ringen gör jag ju såklart, men själva visningen. Nej huha, jag blir nervös Räcka ut tungan

Angel
0

Nejdå, det blir kul! Alltid kul att komma med en hingst som de flesta känner igen, typ Pigge Skrattande

marda
0

Jag ska dit men en av hans avkommor…

Nitro
0

#4 Jasså, vemdå? :)

Mixie
0

#5 hon har Marianne (Mira)  ;) Jättefin.

//Mickan

Nitro
0

#6 Nej va lik honom på något vis. Lite sådär busig uppsyn :)

Odena
0

#6 Måste säga att hon är väldigt lik sin syster Estelle e. Ernst Rasken som jag lånade ifjol sommras =)

marda
0

#6 jag har ju sagt att du ska ta med kameran…. dålig bild!

Mixie
0

#9 neee hon e söööt :) får väl ta lite kort i morgon? om dom inte e leriga :) vi måsert ha ett kort på dom tillsammans innan hon åker.

//Mickan