Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 724 ggr
karisma
0

God Morgon 5/7

Hoppsan det har varit svårt att ta sig in nu på morgonen så det blev ett sent inlägg Mera regn på väg så det jäller att ha stövlarna på. Trött idag hade hovslagaren här igår så det blir ett ledande till från alla hagar med hästarna Higstarna är ju inte så glada på varan nu i betäcknings tider men jag får en välbehövlig motion till kommande utsällningar Ha det gott i dag alla

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Morrn morrn! Hoppas att alla får en bra dag.!

CarolaG
0

Godmorgon! Solen skiner från en klarblå himmel och det är tropiskt varmt. Vi har till skillnad från många av er i södern nästan lite för torrt här..

Hästarna går på betet och har det skönt. Fölen växer så det knakar och håller på och fäller fölpälsen för fullt.

Skulle vara skönt att ha semester men jag jobbar nästa vecka också innan det är dags..

MagganS-B
0

Hallå hej!

Försökte komma in på sidan i morse, men återigen låg servern nere…..lite uselt tycker jag!

Blåst, grått, har en massa ärenden att göra i dag…….

Odena
0

God förmiddag. Här blåser det och är grått och regnet hänger i luften. Har precis vart ute och kört Odena och hon var riktigt fin idag. Ikväll är det stortrav och som vanligt traskar man in och ser =)

Miii4
0

Godkväll, kom NYSS hem efter en låång dag på travet.
Där fick jag bevittna nytt SV rekord av Ramona Ernst på 1.50,9 i sprintermästern. Mäktigt!
Imrogon är det dags för shettisarna! :D