God Morgon 4/7
En underbar morgon, solen skiner från en klarblå himmel, och det är lovat fint väder hela dagen! Har tagit en promenad i trädgården + fodrat Lova. Hade en katt i hälarna hela tiden, men hon såg inte harpalten i Lovas hage…..
Grattis Nina Månsson till stofölet som Jullette fick i förrgår! Gulbrun med vita baakfötter och bläs e. Bond! Jättekul att det blev ett sto!
Morrn morrn! Här regnar det, så det får väl bli att småpyssla lite inne. Barnens mormor är på visit och har lovat att baka bullar med dem. När det blir uppehåll eller regnar lite mindre ska jag ut och tömköra Manda. Måste också investera i ett par nya gummistövlar. Ha det gott alla russvänner i Sverige, Norge Danmark och Finland!

Morgon alla regn och åter regn skall man alldrig få börja med hö Igår var det så hätt att jag fick solfrossa på kvällen man är ju inte van att jobba i solen ännu så jag glömmer att skydda mej Det får bli inne aktiviteter idag hoppas på lite uppehåll så att unghästarna får sitt ha det ggott alla russväner
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Gomorron !! Skulle varit ledig i 3 dagar nu men lova i ett svagt ögonblick i går att jobba extra idag o med tanke på vädret var det väl lika bra det !!!Men jag hinner iallafall att fixa lite staket, ha det gott allihopa !

Gomiddag sitter och jobbar med skolarbete. det har inte börjat rengna inu flickorna är hos alla hästarna . Det var en trevlig helg på gotlan när vi hämtade hem hästarna och jag fick hälsa på polar och de andra sjärnorna hos kålmans stuteri.I kväll blir det Hörby marknad för hela familjen.

Godeftermiddag,
Här har dagen varit och blir full med veterinärbesök. Sunrise hade gjort sig illa på betet igårkväll och efter dryygt 3 timmar kunde veterinären äntligen få stopp på blödningen.. Som tur var hade hon inte ont men ***** så förbannad hon var! Gick inte att göra efterkollen hemma i stallet så i eftermiddag ska vi in till stationen och se så att inga senor eller ligament är skadade samt sy klart såret..
God morgon är väl synd att säga… Försov mig i morse, och fick rusa till jobbet med andan i halsen.
Nu skall jag snart upp till Pitan och köra kvällspasset!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#7 haha den såg ball ut. lät tufft redan när du berättade idag.

God kväll..!! Denna dag har varit sådär väder… Soligt och fint på förmiddagen men murrade ihop på eftermiddagen och är ännu grått… Dagen har gått åt till att shoppa loss lite i stan och klyva ved. Kunde inte köra Sippan idag, hon är hov öm fram så hovslagaren kommer imorgon =) Kollade ikväll på vår speedcart och upptäckte att hjulen var olika stora ett var 17 det andra 19 så då bär det iväg och köpa ett nytt hjul. Visst har man kännt att man suttit lite snett men jag trodde bara det var lite dåligt med luft i det ena =S man så läste jag på hjulet och de var olika stora =S