Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 713 ggr
Tittut
0

God morgon 3/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja så var det morgon igen!

Det skall jobbas i dag också. Får se hur det går idag. Nytt jobb, nya rutiner…

Solen tokskiner idag också, och pappa har dragit fram slåttermaskinen. Får se vad vädret säger, om det kan vara läge att slå vår lilla vall, eller om det skall vänta.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

karisma
0

God morgon här skiner solen ochså men det ska ju bli ett stort regn imorgon jag väntar med att slå till ett högtryck kommer alla maskiner bara står och väntar Det är tur att man inte har mjölkkor Fast tiden går åt ändå med alla djur och en gräsmatta som bara växer Nu börjar det närma sig för Gera det ska bli spännande har bara ett namn kvar GerT klrar inte av att kombinera några fler får väl be om hjälp Ta vara på dagen alla russvänner

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Här uppe i norr är det en underbar sommarmorgon, så vi tänker äta frukost ute för första gången i sommar, härligt! Idag ska vi pressa hö på eftermiddagen, och köra litet hästar på förmiddagen. Kanske rens alitet ogräs som fått bra fart av regnet och värmen…

VeronicaP
0

Morrn morrn , här regnar det och har så gjort hela natten. Får hoppas det slutar regna framåt eftermiddan bara då vi ska till jägersro och tävla med ena shettisen idag.

[Croneld]
0

Go´ morgon på er alla russdiggare! Nu har jag kommit in i semesterlunken, och sov ända till 8.30. Senare blir det aldrig. Nu ska jag åka och titta till hästarna som jag flyttade ett par km härifrån igår kväll. För nu har bromsen kommit till Råda, det hemska otyget med moln av jättebromsar så hästarna galopperar sig svettiga. Har aldrig varit med om liknande på annat ställe. Russen går ihop i en vacker sommarhage med andra, men lillshettisen får gå i en skogshage för hon ska komma i form till kvalitetstestet i höst.

Ha det gott!

Anna-Uppsala
0

Godmorgon från Uppsala! Jag har just varit ute på första hundpromenaden, och nu sitter jag här med en kopp kaffe och en knäckemacka med ost. Mums!
I går var Hjördis och jag ute på en körtur och det var så FINT ute! Kvällssolen sken och det doftade ljuvligt från alla blommor - en riktig sommarkväll!
Gerda står fortfarande inne, men hon är pigg och glad och snart hoppas jag kunna ta ut henne för första gången sedan hon blev sjuk. Puh, verkar som hon kommit undan fånganfallet med blotta förskräckelsen den här gången!

MagganS-B
0

God Morgon! Här hotar dom med regn! Tydligen har vi kommit in i något slags varannandagsväder…..I går var ju så jättefint. Passade på att sola lite….vi var i Ljugarn några timmar, Kjell skulle fixa vår båtmotor. Minisemester heter det när man sen går på Bruna Dörren och äter pizza! Mums!

Ha en bra dag!

Odena
0

Goo dagens =) Här är det gråmulet och trist men jag hoppas det blir bättre ikväll för jag skall träna Odena men man vet ju inte… Annars går väl dagen i slöhetens tecken =)

Miii4
0

Goddag idag har det varit ponnylopp på HD :) Hults Chikita vann o alla var jätteblöta!xD