Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettkör-travsport
Läst 3512 ggr
o-oliver
2

Gamla foton på Tequila ? ;)

Hej är det någon som körde ponnytrav för typ 20 år sen? Min mamma körde bland annat tequila och ullevi och min moster linda björkenhäll körde gazett gnista och många andra om det är någon som har ett foto så vore det jätte kul för min mamma annika gustavsson eller Björkenhäll och min moster och få några bilder :) tack så mycket

alpros
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Förstår jag dig rätt att du önskar bilder på Tequila 2772? Jag har faktiskt ett från Öst-Russ i början av 90-talet. En bra bild dessutom. Har du en scanner?

alpros
0

…Eller du vill kanske ha en bild när din mamma kör?…I så fall får du bortse från mitt svar.

PernillaJ
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Jag vill gärna se Tequila-bilden! Posta den till mig så kan jag scanna den (och returnera i brev såklart)? Jag har Tequilas dotter Vaquila boende hos mig, och två dotterdöttrar till Tequila, Vala -10 och Volita -11.

Kontakta någon proffsfotograf och be dem kolla i sina arkiv. De säljer bilder. T ex Kanal 75 (kallar sig Hästportens Bildarkiv, fd EAP) eller Foto-Tarzan.

Jag bifogar en bild som jag scannat från STCs verksamhetsberättelse från 1986. Den är tagen i Derbyt kat B 1986. Fr v Afgan (2:a 2.12,1), Little Ior (1:a 2.12,0), Tequila (6:a 2.14,6), Fantasi Ernst (3:a 2.12,9).

Rajmon
1

så roligt att se gamla bilder på ponnytravarna :)

alpros
0

#3 Det gör jag gärna.

PernillaJ
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Tack för brev och bild, kom idag! Tyvärr blev den litet randig i scanningen, måste bero på min scanner för bilden är fin. Men så här ser bilden i alla fall ut (jag har beskurit den och lagt in text):

alpros
0

WOW! Vad proffigt det ser ut.

MagganS-B
0

Jättefin!

o-oliver
0

# 1 jag har inte sett att du skrivit men ja det är Tequila 2772 jag menar och tack för bilden någon mer som har flera? :)