God Morgon 12-12-10
God Morgon landet runt!
Länge sen jag skrev i den här tråden…..
Här på Gotland har vi blåst, lite snö i luften, och det är inte trevligt att vara ute. I helgen har vi haft en liten sjuk fölis, länge sen det också. Linngo har haft kolik! Under alla mina år, 49, som russuppfödare har vi haft ett kolikfall förut. Vår duktiga Sara klarade i alla fall av det, så den stackarna fick både prutta och bajsa! Nu kan han t.o.m. ha täcke på sig! Det har sina fördelar med att bli lite dålig ändå!
I dag blir det mockning och saffransbullar….passar väl inte riktigt ihop, men jag gör det ju inte samtidigt 
Ha en bra vinterdag alla!
God morgon!
Härligt väder med snö och kallt. Även en isabell antar sin rätta färg då! För min del får vädret gärna vara så här till slutet på mars. Jag ska fälla några aspar så rådjur och älgar har att äta på. Kanske borde göras även till hästarna?

God förmiddag i landet!
Vi har rätt varmt tyckte jag, tror det är runt -7 ute, det har slutat snöa och jag och sara hann rida en sväng runt byn med Debbie och Röros. Röros var rätt mör efter gårdagens snöpulsande så det var mer lagom att rida på plogade vägar!
Nu har ivi iaf ett spår att gå i runt åkrarna, få se om vi kan köra kälken där också.
Ska strax skjutsa Sara till skolan, sedan är det en massa att göra som vanligt. Har bytt till julgardiner i ett fösnter iaf…