Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 325 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 1/7

Här uppe är vi redan ifarten trots att det är söndag, vi ska iväg till Boden och tävla, och våra ponnyer har just fått komma in för att äta frukost. Myria belv betäckt av Allgunnens Yes igår och i veckan åker vi ner med Sigrid till Gumino. Vädret ser bättre ut och vi har slagit ut det mesta vi ska presa hö av. Storbalar gör vi om några veckor, så blir det kanske inte så högt näringsvärde i dem…

Idag fyller Sara 12, och Mallan 27 det gäller att ha spridning på barnen!

karisma
0

Morgon Här i Roslagen går det trögt med hö regn varje dag Så nu är det bara att hoppas på bättre väder annars får jag göra ensilage och det vill jag inte. Timon och Argo fick varist nytt betäckningssto igår så nu är det lite rörigt igen i hagen.Ser fram imot att få sätta mig vid dukat bord idag å äta gott och sen gå på underhållning Ska fixa lite med hästarna först

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God middag! Solen lyser på oss i dag, och det är varmt och skönt! Har städat i stallet efter ett par hästar som stått inne någon natt…..Margit är betäckt, så nu är det lugna gatan i hagen igen. Brådis hade bara fått ett par rispor i skinnet, inget farligt alls, som tur är. Nu får han bara ta det lugnt och beta tills utställningen är över…..

[Croneld]
0

God kväll och God natt! Vad härligt det med dessa sommarkvällar, jag vill inte gå och lägga mig…fast jag är ju tvugen om man ska orka vara en trevlig och glad mamma i morgon igen. Idag har mina barn hjälp mig med att bära bort cementrester ut ur boxarna.