God Morgon 30/6
Har haft sovmorgon men det har visst ni också haft det är skönt att få det ibland Lite moln på himlen de hotade med mera regn på väderleksrapporten Ska hämta betäkningsston idag så det är full rulle Fast i morgon ska jag gå på middag och sen se en resade teater det ska bli trevligt att få sätta sig vid dukat bord Ha det så gott alla
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i vårt avlånga land. Vi var på trav i Boden igår, och jag tillbringade kvällen i måldomartornet:) Övriga familjen hade hand om hätarna, Sara körde fem lopp (red ett i det första officiella montéloppet i norr) Här ä rmulet idag, men vi hoppas det går att slå ut så vi kan pressahö till veckan.
Ska jobba idag, och sedan ska vi ha kalas för Sara, som fyller 12 imorgon. Då är vi i Boden igen, så kalas blir idag.
Ha en bra lördag!!
God Morgon Alla!
Har inte haft sovmorgon, hingsten har skriat hela natten i sin box, fick en spark på bakbenet i gårkväll, så jag tog in honom. Det såg värre ut än det var, men han får stå inne i dag och ta det lugnt. Här har dom lovat åska och regnskurar, stackars turister! Det blåser i alla fall inte, och det är inte kallt, så alltid kan dom väl hitta på nåt att göra, aktiviteter finns det gott om här på Kalkstenshawaii!

God Förmiddag =) Idag vaknade man av att regnet smattrade mot fönsterrutan men nu har det slutat så då kanske man kan ta hem mina pållar idag =) Men ute är det ännu mulet och trist men som sagt det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)
God kväll!
I dag har jag hackat upp boxgolven, för vi ska cementera om. Som tur är är det bara bakre delen där de gamla foderborden har varit i äldre tider. Men lite pyssel blir det med slägga och spett. I morgon ska all cementrest fraktas bort innan vi gjuter nytt.
Vår lilla Arrak är en hejare att galoppera i åttor och leker med storasyster Tigerlilja. Han stryker sig som en kelsjuk katt , snusar i svansen och klättrar på sidan på henne. Hon står alldeles stilla och tittar på honom bara, mest orolig hur mamma ska reagera tror jag.
Ha en trevlig lördagkväll!