Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 958 ggr
Penni
0

Utställning Norrland

Jag är inte så erfaren då det gäller utställningar och undrar var närmsta Utställning för russ är i Norrland ?

CarolaG
0

Delsbo 15 juli och Skellefteå 1 september. Beror lite på var man tycker att norrland är.. Glad

amandahandersson
0

Carola, jag har en fråga tlill dig som är insatt i det där med utställning..

Jag har ju då Zolle, 8-årig vallack, som jag skulle vela ställa ut.   Vilken klass?

Sen har jag en 1-årig vallack, som kommer  hem i senast augusti. Han skulle jag också vela ställa ut om jag anser att jag an hantera honom nog då.
Vilken klass är det då som gäller?

Och sen, hur ställer man ut? Vad bör man tänka på?  Vad ska hästen ha för utrustning?

amandahandersson
0

Carola, jag har en fråga tlill dig som är insatt i det där med utställning..

Jag har ju då Zolle, 8-årig vallack, som jag skulle vela ställa ut.   Vilken klass?

Sen har jag en 1-årig vallack, som kommer  hem i senast augusti. Han skulle jag också vela ställa ut om jag anser att jag an hantera honom nog då.
Vilken klass är det då som gäller?

Och sen, hur ställer man ut? Vad bör man tänka på?  Vad ska hästen ha för utrustning?

juliapettersson
0

#2, det finns en artikel här inne under utställningar-kategorin, som handlar om vad man ska tänka på vid utställning.

Tittut
0

Den äldre valacken ställs ut i valackklassen, och den yngre i 1-åriga hingstar och valacker.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

amandahandersson
0

Okej, då vet jag :)

Får be nån annan ställa ut pållarna.. Jag kan inte ^^

crazycattiz
0

Dina hästar känner dig bäst och kommer visa sin bästa sida med dig som dom känner sig trygg med. Öva hemma och om du vill så kan jag skicka ett dokument om att visa häst till dig så du har något att utgå ifrån :)

amandahandersson
0

#7, jo det är ju inte det att jag inte kan leda dom ellx) Jg har snälla hästar, iaf dom jag har nu.. Men jag vet ju inte hur jag ska visa dom, NÄR jag ska springa, hur jag ska springa… När jag ska gå, hur jag ska ställa upp.. bla bla.. Bli bah för mycke x)

crazycattiz
0

Pm:a mig din mailadress så får du ett dokument där det står precis hur man gör :)