Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 870 ggr
Tittut
0

God Morgon 28 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morning alla russin runt om i landet!

Servern har legat nere hela morgonen, det är också ett sätt!

Vi skall ta minisemester och åka över helgen till Lönnånger är det tänkt. Skall bara få iväg posten och åka till Pitan och släppa ut Povel som varit inne på tork över natten. Welinda är antagligen urförbaskad just nu, eftersom hon fått stå inne….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Vi har inte fått något regn här uppe efter kusten i Hälsingland på länge, blir det nu då när du ska ta minisemester? Himlen är grå idag och det behövs regn men det kan gärna vara uppehåll över helgen.

Chirak-96
0

God morgon, ser ut att bli fint idag. Hade regn hela dan igår.

#0 Vad fina dom är, Elin och Povel Kyss

Odena
0

God förmiddag !!  Här på Gotland är det monligt och det  kommer väl regna idag också men men dagen går väl åt till att slappa och ta det lugnt, i helgen kommer mina pållar hem igen efter att ha haft semester från träningen i nu 2 veckor så nu blir det hårdträning till dubbeltravet på Visby i Augusti =)

MagganS-B
0

Hej Alla! Bytte bild på avataren, nu ser ni Jullettes nos i stället för hennes öga! Hon har världens mysigaste nos, var en riktig pussgurka…..men men man kan ju inte ha kvar allt! Undrar om hon fölat ännu?????

Nu har vi i alla fall fått ca. 30 mm regn så vi klarar oss ett tag! Det ser ut att klarna upp under eftermiddagen, alla turisterna blir väl glada då, i morse fanns dom i alla fall i Visby! Och på väg dit, långa köer när vi åkte hem därifrån!

[Croneld]
0

Ja nu är det lunchdags, och jag har varit nu på morgonen och hämtat hem shettisen Manda som har varit på betäckning. Så nu blev det fart i russflocken minsann!

Manda ville fram och hälsa på Arrak, fast det sa Toffan nej till med rediga sparkar. Manda är inte sen att svara upp, fast hon lydde Toffan, fattas bara!  Hon har pondus, är ranghög, har gått på shettisflock i en månad och blev förvånad att hon inte fick bestämma hemma.

Ha det gott!

karisma
0

God eftermiddag det gick ju inte att komma in i morse Har varit på återbsök hos Dr för min borelia (jävla fästingar) den var inte botad så en ny pencilin kur dubbel Hoppsan får inte äta vitaminer och mineraler samtidigt för då verkar inte medicinen det var något nytt Här har det kommit 26mm regn så snart får  det vara färdigt regnat vill börja med höet  Ha det gott alla

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Anna-Uppsala
0

Själv ska jag snart till stallet och släppa ut Hjördis. Hon står inne hela fm och håller Gerda sällskap, samt vilar magen.
Det har regnat en massa, men nu skiner solen – och i kväll ska jag hem till en kompis och äta middag. Det blir skoj! :)

StuteriSolo
0

Hemkommen från jobbet, i ösregnet. Sara hade kalas igår kväll, då var det strålande solsken och varmt och ungarna hade jättekul och sov i tält inatt. Imorse började det regna, móch gör så än. Slå ut verkar vi få vänta ännu ett tag med. Myria ska åka till Allgunnens Yes idag, men det blir nog om ett par timmar iv far iväg. EPter håller på att fixa vår hästbuss som inte funkar iordning.

ninam
0

#4 Nej, inget Jullette föl ännu!!! Men juvret är rätt så fyllt nu så det dröjer nog inte alltför länge. Jag lovar att höra av mig direkt och berätta vad det blev.

Här hos oss är det väldigt blött, hoppas det slutar regna snart…..

Asagard
0

God eftermiddag!

I går morse när jag kom ut och skulle åka till jobbet möttes jag av Valerie som kom springande mot mig. Camillo stod och åt gräs i trädgården och i deras hage gick Tjingeling. *suck* Fick väcka Robban som fick ta hand om hästarna, för jag hade en frukost att servera kl. 7.00 och jag tror inte hotellgästerna hade blivit så glada om det var stängt när de kom. :-)

Efter jobbet var jag och besiktigade hästtransporten som INTE gick igenom  besiktningen. *morr* Måste byta hela golvet, då det är uppruttet tydligen. *suck*

Idag är det lite lugnare. Har jobbat fram till halv tre och nu ska jag betala räkningar och sen åka och plocka ogräs *jippi*

Ha en fortsatt trevlig dag allihop!