Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 810 ggr
sjofreden
1

Har du lite plats över....

Med tre barn( en som hatar hästar, en som bara vill ibland och en som verkar allergisk) och heltidsstudier och deltidsjobb räcker varken tiden eller ekonomin till att ge hästarna det jag vill för att de ska må bra….

Därför söker jag ett sista hem till min guldklimp Tejas Primona 3820. Jag har haft henne nästan halva livet och har väldigt svårt att sälja henne så jag är främst intresserad av "livstidsfoder" men kan vara till salu för rimlig summa till RÄTT person.

TP är född 1996, svart, 125cm. Fång och exemfri. Diplomsto och flerf guldbelönad. Travrek 2.02. Utbildad LB nivå dressyr en gång i tiden.

Jag tycker att hon är lite märkt av sina tävlingsår och kan lätt bli stel vid kalla och våta väderlag. Fullt rid och körbar, mkt snäll, gör som man vill, varken slö eller het.. Hon är en mkt trevlig snäll individ, väluppfostrad men med vissa egenheter. Ranghög men ingen bråkstake. Kan gå på bete. Behöver hållas skodd fram. Inte lämplig för de minsta barnen. Lämnat 2 klass I föl.

Ja, jag kan bladdra på hur länge som hellst om henne men maila om du vill veta mer!

stuteri-sjofreden@hotmail.com