Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 667 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 12-11-05

Godmorgon i landet!

Blå himel, solen på väg upp och kallgrader, så trevligt Skrattande

Herr och fru häst utsläppta till sin storbal, Mysli och Röros låg och sov i huset när jag tog ut de andra, men kom fort på fötter när snyggingen gick förbi.

Idag blir det motionering av de hästar vi kan ta ut, få se hur halt det är på vägen för de oskodda. Sara är ledig idag med, himla bra!

MagganS-B
0

God förmiddag!

Regnet öser ner, en riktigt ruggig dag ser det ut att bli…..passar bra för bullbak!

Hästarna får komma hem och torka i kväll om det skulle frysa på!

Ha en bra dag!

Gurkane
0

Godmorgon och Godförmiddag, Russ vänner och allla andra!

Här lite fint dugg regn. Disigt. Iaf när jag var ut och kollade vattennivån i burken.

Tvätt och disk måste bli prio ett, ihop med lagning av boxdörr och grindhål…Men först frukosten… Ja jag har haft lååång sovmorgon idag jag ;-) Blir så när man är som mig ;-).

Dags sätta fart med mackan nu först ;-) Sen sover vi nog en stund till eller något…

Ha en bra och fin dag allihop.

sandra75
0

Godeftermiddag :)

Igår var jag ute och galopptränade i intervaller på lilla Amanda, så kul! Vilka galoppfattningar hon gör! Det är knappt jag hänger med :) För övrigt regnfritt här på västkusten men mulet. Hoppas det håller i sig till kvällen när jag har planerat att tömköra den lilla vita och den större röda i paddocken. Ska nog hädanefter döpa om dem till Lillstrumpa (fast hon är tjej) och syster yster ;)