Godmorgon 12-11-03
Godmorgon i landet!
Mulet, dimmigt och runt noll idag med. Halkigt så det räcker på gården, ska visst regna hela dagen idag med, hoppas isen hinner försvinna innan det blir kallt igen!
Mysli och Debbie fick nya skor igår, nu är det bara Trixi och Pegasus som är barfota, får se om vi kommer att behöva sko dem eller om det blir bra väglag.
På dagens schema står inget speciellt, mer än att fortsätta försöka få någon ordning på butiksgrejerna. Sara ska hämtas från bussen vid halv tre, och Peter är på hemväg, det var så halkigt genom finland att han inte hann fram till Luleå innan körtiden tog slut.

God morgon. Idag ska vi åka på utställning i Älmhult med 2 shettisar . Ha bli kul då jag inte har visat på shettis utställning på ett par år . Jag hoppas bara att de har läst sig att hota vara så avis på varandra och vara nöjda med poängen de får ;-) . Ha en skön lördag

God morgon!
Disigt med en sol som börjar titta fram.
Ska åka och baka hos pappa nu på morgonen så han får påfyllning i frysen på kaffebröd. Det är viktigt för honom att ha bullar till kaffet då min mamma älskade att baka och alltid hade frysen full med kakor och bullar.
Eftersom det är uppehåll så hoppas jag att jag hinner ta tag i vedhögen också.
Ha en bra dag!
God förmiddag!
Dimmigt som bara den i morse och - 0,6! Nu skiner solen och det ser ut att bli en toppenfin dag! Loppisen nästa!
Ha en fin lördag!