Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 377 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 26/6

Här har det regant sedanl unch igår, behövligt men inte på det torra höet vi inte hann få in. Nu var det inte så mycket kvar att pressa, men ändå. JAg ska jobba hela dagen idag, efter kotknakcarbesöket på fm, hoppas vi hinner köra lla hästar ikväll då… Ha en trevlig dag allaihopa!!

[Croneld]
0

God morgon! Idag ska jag fixa lite i rabatten, tänkt vad det växer, så nu måste jag gallra lite. Barnen vill nog gå ner till sjön och bada, så det blir väl hinkar, håvar och matsäck i packningen.

Pyssla lite med hästarna blir det väl också till kvällen.

Ha en bra dag!Flört

Tittut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Solen skiner från en molnfri himmel. Idag skall de två första stona ultraljudas om,så jag håller tummarna. Annars väntar lite passtillverkning och ägarbyten, dvs försök till jobb i dag igen.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Här i Eskilstuna skiner solen!

Snart bär det iväg till nya jobbet. Sen ska jag till stuteriet och kolla brunsten på Musserons ston. Och ut och köra ett rejält dressyrpass med Monique. Kort sikt laddar vi inför trav nu i helgen, och nästa. Och lång sikt så ska Monique göra premiär i Allroundchampionatet i höst.

Nu när Valter inte ska vara med i år!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Odena
0

God eftermiddag..!! Här är det storm och regn & rusk. Dagen har gått åt till att göra lite ärenden lite här & var =)

MagganS-B
0

God Kväll!

DET REGNAR!!!!!!!Skrattande

Asagard
0

#5 Ja, det gör ju det! Visst är det helt underbart!! Skrattande

entill
0

#3 Va? Ska det bli Allroundchampionat i höst? Vem fixar det?   Nu på söndag är det russtävlingar i hopp och dressyr, men intresset verkade inte så stort, så det är väl tveksamt om någon vill göra sig besvär att ordna ett championat. Kul om du hittat någon som gör det!

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~