Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etiketthästhälsa-hästhållning
Läst 923 ggr
juliapettersson
0

Så otroligt glad!

Åh, jag är så himla glad… Mitt russto har tidigare somrar haft problem med helvetiska eksem. Vid det här laget har mankammen bestått utav sårskorpor och enstaka tagelstrån. Svansroten helt kal. Hur mycket jag än smörjde med Helosan, Aloe Vera och AVS så gick det inte…

I våras fick jag tipset att testa MJ's hästsalva. Har smörjt med den varannan dag sen problemen började, och idag har hon nästintill all man kvar! Nu änvänder jag MJ i svansroten och Horsol i mankammen. Hon ser så himla fin ut!

Blev bara tvungen att skriva av mig, efter alla dessa somrar av lidande så har vi äntligen hittat något som verkligen fungerar! Kan inte beskriva känslan av att inte behöva se sin häst lida bara för att det är sommar!

Glad

Tittut
0

Kul att det funkar!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Andy
0

Jag är oxå så glad!!! Så skönt att ha hittat nåt som funkar, tog "bara" 28 resp. 19 år för mina pållar, men nu får de ju njuta av resterande sommrar! Russi har inte kliat sig nått, Andy har kliat lite i manen. Jag använder Horsol.Glad

Mixie
0

Julia!!! Då måste du se till att visa henne :) minns mycket väl att du sa att om hon får behålla manen någon sommar ville du visa henne ;)

//Mickan

juliapettersson
0

#3, ja det är det som har varit mitt mål :D Hoppas nu att hon håller sig fin bara :)

MagganS-B
0

Grattis Julia, jag vet en till som har sin man kvar…..;)