Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 515 ggr
[Croneld]
0

God morgon! 27/6

Eller god natt! Jag sitter och arbetar med sajten och raggar artikelskrivare. Har du något du kan bidra med?

Se tidigare inlägg: http://www.gotlandsruss.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=30f48da0-414d-4b5f-83c6-4380bae540ff

Läs också:  http://www.gotlandsruss.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=9776f5f0-99af-43c6-a614-acd515d229a7

JuliaS
0

Godmorgon/natt…

Nyligen hemkommen med båten. Har varit på en dags utflykt till Allgunnens stuteri och Rungeboholm. Sett på fina hästar och fått mycket inspiration. Även om Gotland är trevligt behöver man ibland åka i väg och se lite annat. Passade på att lämna shettisstoet på betäckning vid Allgunnens Micko….Nu ska jag försöka sova lite och smälta alla intryck. Fridens!

karisma
0

Go morgon såg ditt inlägg i natt men var för trött att skriva Jaha det är bara att vänta på bättre väder så man kan slå höet någon gång fast det finns mycket annt som måste göras Det har varit lite stökigt med nya hästar i hagarna det går åt ganska mycket tid att bara ha koll på dessa ni får ha det gott i dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon på riktigt! Här har regnat ännu mer inatt, och jag hoppas mina stackars marsvin i utehägnet inte druknat (de har ett hus att gå in i iofs) Har just gjort klart programmet till helgens dubbeltrav, och skrivit in ännu en efteranmälan till Delsboutstälningen, nu ska jag snabbt äta innan jag ska göra iordning för dotterns kalas innan jag far till jobbet. Ha en bra dag allaihopa!

Tittut
0

Nyss uppstigen igen. Har kommit in i ett stim av dvalaliknande tillstånd. Är så trött på morgonen att det är jobbigt. hur skall det gå i nästa vecka när jag skall börja jobba 06.15.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Mixie
0

God morgon :) för mig iaf, en del av er här verkar så hurtiga som stiger upp innan klockan 7. Tänk om jag kunde ta mig upp så tidigt ;)

//Mickan

MagganS-B
0

God förmiddag, det regnar fortfarande, hurra! Får väl ta paraply med mig när jag skall fodra hingsten….;) Annars blir man slö såna här dagar, men vi skall måla en dörr inomhus och till det är det i alla fall lämpligt väder!

Ha en bra dag!

Odena
0

Goo förmidda =) Här på Gotland är det gråmulet och regnet hänger i luften, det blåser lite me ndet är ju skönt attt det regnar litepå betesmarkerna och åkrarna så det blir mat till djuren i vinter =) Sådär nu började det regna igen, jaja denna dag skall gå åt till att åka till en kompis och fika lite och kolla hennes hästar och lite annat som går i slöhetens tecken =)