Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 527 ggr
Gurkane
0

Godmorrgon 2012-09-29

Godmorgon Russvänner och alla andra.

Blir en lång dag hos oss idag. Jag är vaken…har ont i mitt finger. Kanske måste det bli ett läkarbesök. Suck suck!

Regnet, ja det fortsätter ösa ner, mer eller mindre hela tiden. Kanske är det uppehåll just nu. Blött blött blött, geggigt, skitigt! Tur att hästarna iaf har så dom kan vila torrt. Hagarna är under all kritik… :-(

Ridlektioner för hela bandet idag lördag, löshoppning imorgon. Harva ridbanan på fm och lasta av  torvströ och en massa mer pyssel står på vårt schema. Om jag nu inte ska till doktorn… Krossade fingertoppen när jag lämnade huvudet och kunskapen "hemma" i gårkväll å arbetade på egen hand.

Ha en toppen helg allihop!

garrilina
0

God Morgon! Uppehåll än så länge här, men det blir gråare och gråare så det dröjer nog inte länge innan det börjar regna igen….

Ska fortsätta mitt sökande av en ny mobil i dag, dotterns valp hade upptäckt att min gamla smakade bra. Vill ha en gammal hederlig och då finns det inte knappt något att köpa och försäljarna är inte intresserade av att hjälpa till heller.

Ha en bra lördag!

StuteriSolo
0

God förmiddag i landet!

I butiken, soligt än så länge, hoppas på litet folk i rörelse idag Skrattande

Sara hade en lektion igår, så hon hann med att rida både Röros och Debbie  igår innan hon for till Älvsbyn.

Peter investerade i nytt svärd och nya kedjor till motorsågen igår, och plötsligt är den som ny igen. Halva vedhögen var sågad innan jag for till stan. Hann städa litet till i kontoret, en hylla fixad, bara sju kvar