Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 737 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 22/6

haha, jag är först idag! Vi har varit på berget och sett solen gå ner och upp efter en liten stund igen. Mysigt med helljus hela natten!

Senare idag ska vi fira midsommar hos grannen och grilla litet. Hästarna behöver köras, så jag hoppas vi hinner med det före!

Ha en trevlig midsommar allaihopa!!!

karisma
0

Jaha blåst trodde jag skulle bli först katten(j….) väkte mig för den ville in och äta hon använder sig av en mini piasavakvast som hänger bredvid dörren och skrapar den fram och tillbaka det tyckte jag var gulligt förr inte mitt i natten men man kanske ska sätta upp en klocka åt henne fast då vrålar vä hundarna  Njut av den ljusa tiden nu och ha en trevlig midsommar

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Vad härligt det låter med midnattsolen. Jag har sovit till nu och här i Holland ska det regna hela dagen. Men de firar inte ngt speciellt idag, så vi ska på midsommarfest i morgon hos min syster vänner. Sill, ja det kan man köpa på IKEA.

Vi ska grilla lite för att få det lite festligt och till kvällen äter vi nog sushi. Ingen stång här inte.

Hästar finns det faktiskt här nere också. Det finns otroliga mängder av växthus och många av odlarna har en eller ett par shettisar som går i en liten paddock som är som små minihagar. Man måste ut på landet för att de ska ha lite större yta att gå på. Inne i Haag rider de i vanliga trafiken, jämte mig vid rödljuset stod två hästar med ryttare och väntade precis som jag på grönt ljus. Precis som vilken bil som helst. Ha en trevlig misommar!

Tittut
0

Glad midsommar allihop!

Här firar vi Elins 4 årsdag på fm, och midsommar på kvällen. pippi kommer på visit om några timmar. Får se vad Elan säger pm det. Hon är i värsta Pippiåldern!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Odena
0

Go Morgon & Glad Midsommar. Här skall man fira midsommar med att köra hö men det är ju faktiskt viktigare att pållarna får hö i vinter än att jag får fira midsommar ^^

Miii4
0

goddag..
Nu ska man snart iväg på fest, midsommarafton som det är! Dock regningt.

Nu har man bra 2 hästar hemma av 4 möjliga, Ina fick åka till Manicken idag och Karenina är på betet.

Ha en trevlig midsommar!

thilda-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon :D hehe *gäspar* jag har nyss klivit upp ;D haha Hmm jag vet inte vad jag ska göra idag.. har ingen aning faktist.. Pojken ska ju ut o festa ikväll och jag kan inte hänga med. han ska va med dom stora grabbarna :P hehe :P Hmm.,. blir väl en tråkig kväll framför datan o kolla på film :)