favvo raser på hästar+ponny
hej har kan ni rösta på villken ras ni tycker mest om.

jag jillar mest shettis russ
Russ, så klart!
Shettis och russ så klart! :-)
Gotlandsruss och connemara delar förstaplatsen, därefter kommer engelskt fullblod, nordsvensk (båda varianterna), fjording och american miniatyres! Sedan tycker jag egentligen att individerna är viktigare än rasen. Det finns trevliga individer av alla sorter och storlekar!
**russ så klart! bästa rasen!! :)
**

Måste säga att den vackraste och finaste ponny rasen faktiskt är Welsh . väntar ju även ett welshföl i år.
Sen kommer shettisen , russ och new forest i just den ordningen. fast russ och shettis är ungerfärl lika ändå.
Annars bland de stora hästarna så är det väl halvblod som gäller för mig.
Sätter in en bild på min welsh Slättens Pebbles som är dräktig med Paddock Camargue.
Russ och shettisar självklart!

Russ såklart =)
Jag har alltid varit russfantast från jag var liten, sen kom varmblodstravarna in i mitt liv och nu shetlandsponnyer! Så dessa tre är mina favoriter.Fjordingar är också mysiga.
Russ (naturligtvis) och stora travare (inklusive kallblod!)…….

Russ & arab.

Självklart Russen, men har även en förkärlek för Kallblodstravare och engelska fullblod. Mycket power men på olika sätt…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Russ, shetlandsponny, kallblodstravare :)
Russ, islandshästar och New Forest tycker jag bäst om. Så tycker jag att Nordsvenskar och Welsh Cobs är fantastiskt vackra, men de är ändå för stora för min smak. Russ har så bra storlek ju!

Russen kommer helt klart på första plats!
Russ och nordsvenskar!

#17 Gud va söt den är =)

Russ och shettis.

#20 Hoho fröken! Inte ska du väl försöka lura i folk att det BARA är russ på den bilden?!
Men russ är ju såklart överlägset bäst!

#22 Jag lurar ingen! :P Jag skrev flickflocken, så det så ;) Men de allra flesta är russ :D

Russ o connemara